חדשות היום

19/09/10 חברות פוקוס טלקום, “מייקרוסופט” וחברת HP ישראל הטמיעו לאחרונה במרכז הפיתוח החדש של חברת ECI עשרות טלפוני SNOM, כחלק ממערכת Office Communications Server של מייקרוסופט

מערכת Office Communications Server של מייקרוסופט הינה מערכת תקשורת מקיפה התומכת בכל צרכי הארגון, לרבות מערכת הטלפוניה; באמצעות השרת של מייקרוסופט מחליף הטלפון של SNOM את תכונות הטלפוניה שמספק המחשב האישי

 מנכ”ל חברת פוקוס טלקום, אהוד שרר: “פוטנציאל המכירות של מרכזיות IP המבוססות מיקרוסופט וטלפוני סנום הוא כחצי מיליון ש”ח לשנה”

החברות פוקוס טלקום, “מייקרוסופט” ו- HPהתקינו לאחרונה עשרות טלפוני SNOM כחלק ממערכת  OCS של מייקרוסופט במרכז הפיתוח החדש של חברת  ECI  בבאר שבע. מערכת OCS של מייקרוסופט הינה מערכת תקשורת מקיפה התומכת בצרכי הארגון, לרבות מערכת הטלפוניה.  מנכ”ל חברת פוקוס טלקום, אהוד שרר, ציין כי “פוטנציאל המכירות של מרכזיות IP המבוססות מיקרוסופט וטלפוני סנום הוא כחצי מיליון ש”ח לשנה”.

מכשיר הטלפון האינטרנטי של חברת SNOM,  המתחבר לשרת ה-OCS של מייקרוסופט, מאפשר למשתמש שלל יכולות. באמצעות השרת של מייקרוסופט, מהווה הטלפון של SNOM, טלפון ידידותי ונוח למשתמש, המחליף את השימוש במחשב האישי בנושא טלפוניה. המשתמש יכול לראות בצג הטלפון את רשימת השלוחות ברשת המחשבים, ולחייג ישירות למספר המבוקש. המערכת המשולבת מאפשרת למתקשר לדעת מראש האם השלוחה המבוקשת תפוסה או פנויה. כלומר, המשתמש יכול לראות באמצעות הטלפון את רשימת כל המנויים המופיעים ברשימת השלוחות, ולחייג אליהם. כמו כן, ניתן לראות במערכת המשולבת על צג הטלפון את שמות המתקשרים ואת זמינותם.

במסגרת ההטמעה הותקנו עשרות טלפונים מתוצרת חברת SNOM.  טלפוני ה- IP אלו מחוברים באמצעות קווי תקשורת מחשבים, רחבי סרט, המספקים את שרותי המרכזייה המתקדמת ביותר, עם כל התכונות המוכרות, וללא צורך בחיבור לרשת החשמל .הטלפונים של SNOM מאפשרים גמישות תפעולית גבוהה ביותר ויכולות רבות כגון: טלפונים רב קוויים, עמדות טלפנים, אינטרקום, עמדות מזכירות, ספרי טלפונים, קישוריות לדואר קולי ולדואר אלקטרוני, הקלטת שיחות, עבודה עם מערכת ראש קווית ואלחוטית ועוד.

 

תגובות סגורות