חדשות אלקטרוניקה

היומיסיל® ממנה את נורטק למפיצה הבלעדית של מוצריה בישראל

היומיסיל® הכריזה במהלך תערוכת הפרודקטרוניקה שהתקיימה בגרמניה בין התאריכים 12-15 בנובמבר 2013 כי חברת נורטק תשמש כמפיצה הבלעדית של מוצריה בישראל, החל מיום 1 בדצמבר 2013. לשם תעשיות טכנולוגיות אשר ייצגה את היומיסיל® במהלך 20 השנים האחרונות, תמשיך למכור את מוצרי היומיסיל® כמפיצה לא בלעדית עד ליום 28 בפברואר 2014.

היומיסיל®, אחת מהחברות הראשונות בתחום ציפויי ההגנה וספקית מובילה של ציפויי הגנה בתעשיות האלקטרוניקה, הצבא, התעופה והרכב ברחבי העולם, הנה בעלת נוכחות מסיבית בשוק הישראלי בשל קיומן של תעשיות מקומיות מפותחות מאוד בתחום האלקטרוניקה, הצבא והתעופה.

“אנו מאוד שמחים להעביר לידי נורטק את ההפצה הבלעדית של מוצרינו בישראל”, אומר דיוויד גרינמן, מנהלה הכללי של היומיסיל® באירופה. “נורטק הנה בעלת סולם ערכים זהה לשל היומיסיל® והיא מתאימה לפרופיל של שותף בערוץ (Channel Partner) ובטוחני שהיא תספק ללקוחותינו הישראלים חוויית שירות מקיפה יותר, תדע לשמר את קהל הלקוחות הקיים ותצעיד את השוק הישראלי קדימה באמצעות ההבנה הטכנית של מומחיה, אשר יידעו אותנו על צרכים קיימים ועתידיים של השוק בתחום ציפויי ההגנה”.

דורון לביא, הבעלים והמנכ”ל של קבוצת נורטק מוסיף: “שיתוף הפעולה החדש ישפר את איכות השירות המוצעת לקהל הלקוחות הישראלי, מאחר שמעבר לאיכות הבלתי מתפשרת של מוצרי היומיסיל®, תספק נורטק ערך מוסף ללקוחות באמצעות הצוות הטכני שלה שהינו בעל ניסיון רב שנים בתעשיית האלקטרוניקה. הוספת סל המוצרים של היומיסיל® לרשימת המוצרים שנורטק מפיצה כיום, הכוללת את מוצרי אינדיום וקסטר, הנה טבעית ביותר מאחר ומוצרי היומיסיל® משלימים את סל המוצרים הנוכחי של נורטק. בשל כך, נורטק והיומיסיל® חולקות קהל לקוחות זהה בישראל ועל כן אני צופה שהעברת מערך ההפצה של היומיסיל® לנורטק ייעשה בצורה חלקה ביותר”.

תגובות סגורות