דאסו סיסטמס רוכשת את Simpack

באמצעות הרכישה תרחיב החברה  את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCEותאפשר פיתוח מואץ של מערכות מתקדמות המתבסס על פתרון סימולציה לגופים מרובים

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הכריזה על רכישת SIMPACK, מובילה טכנולוגית בתחום הסימולציה לגופים מרובים. באמצעות הרכישה של Simpack, הממוקמת במינכן, גרמניה, מרחיבה דאסו סיסטמס את פתרון SIMULIA לסימולציה ריאליסטית, אשר יספק מעתה מענה למערכות מכאטרוניות (תכנון המשלב הנדסה מכאנית, חשמלית, הנדסת תקשורת ועוד) מרובות גופים, החל משלב אימות הקונספט הווירטואלי ועד לחוויה בזמן אמת. ל-Simpack מעל ל-130 לקוחות במגזרי האנרגיה, הרכב ותחבורת הרכבות, וביניהם Alstom, בומברדייר, BMW, דיימלר, הונדה, יגואר לנד רובר, MAN ו-Vestas. היקף העסקה  לא נמסר.

“רכישת Simpack היא חלק מאסטרטגיה מתמשכת להרחבת פלטפורמת 3DEXPERIENCE, כדי לאפשר חוויה וירטואלית כוללת של המוצר, בדרך שלא נעשתה בעבר”, אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ”ל דאסו סיסטמס. “לקוחות מצפים מרכבים, מטוסים, וכמעט כל המוצרים הקיימים, להיות חכמים יותר, בטוחים יותר, מהירים יותר, שקטים יותר ויעילים יותר. המשמעות היא שחברות נדרשות לקחת בחשבון הרבה יותר מאשר רק הנדסה כדי שתחבר את כל המרכיבים – למשל, בקרה, תנועה, קימור ורעש. על ארגונים לחוות את המוצר בזמן שהם מייצרים אותו”.

היתרונות של Simpack מתבטאים בהצגה של מובילות טכנולוגית, במיוחד באמצעות מודלים מורכבים, השפעות שאינן לינאריות (כגון: חיכוך וגמישות של מבנים, אלגוריתמים מספריים יעילים), ויכולות בזמן אמת. Simpack היא גם שם נרדף לאיכות גבוהה, בעיקר בזכות הפתרון העוצמתי שלה המתאים לטווח רחב של יישומים, אך גם הודות לידע העמוק בתחום הסימולציה שיש לעובדי החברה.

“Simpack צוברת כיום נתח שוק, והיא תתחזק עוד יותר בזכות הסינרגיה התפעולית והטכנולוגית עם דאסו סיסטמס. החברה סיפקה תמיד למעצבים ולצרכנים חוויה פיסית של מוצרים חדשים, זמן רב לפני שהם מגיעים לייצור. אנו ודאסו סיסטמס חולקים תרבות ארגונית דומה המבוססת על טכנולוגיה, ומחויבות ארוכת טווח למצוינות מדעית”, אמר אלכס אייכברגר, מייסד ומנכ”ל Simpack . “אנו מאחדים כוחות וטכנולוגיות כדי לספק חוויה וירטואלית ופיסית עדיפה, תוך שאנו מרחיבים את הפתרונות למגזרי התחבורה והניידות, התעופה ביטחון וחלל, ותעשיות נוספות”.

באמצעות טכנולוגיות Simpack המרחיבות את פלטפורמת 3DEXPERIENCE, דאסו סיסטמס תספק פתרון משולב לפיתוח מקצה לקצה של מערכות מתקדמות, אשר כולל סימולציה פיסיקלית, סימולציה מדויקת בזמן אמת של הרכבות מכאטרוניות, ושליטה במערכות חכמות.

דאסו סיסטמס חתמה על הסכם ודאי לרכישה עם Simpack בעסקת מזומנים בלבד.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות