חדשות היום

המשקיעים מביעים אמון בתעשייה האווירית:

החברה השלימה בהצלחה גיוס אג”ח בהיקף של 463,342 מיליון שקלים בבורסה בתל אביב; נרשמו ביקושים בהיקף של כ- 1.58 מיליארד ש”ח;

ההנפקה בוצעה במרווח נמוך של 0.95% מעל ריבית בנק ישראל, המשקף בטחון של המשקיעים בביצועי החברה ועסקיה

רפי מאור, יו”ר התעשייה האווירית: “גם בצל המצב הביטחוני, המשקיעים הביעו אמון בחברה וביכולתה להתמודד היטב בשווקים הגלובליים המורכבים של היום”

29 ביולי, 2014- ב-29 ביולי השלימה התעשייה האווירית לישראל בע”מ בהצלחה גיוס אג”ח בהיקף של כ- 463,342 מיליון ₪, בהנפקת סדרה חדשה של אג”ח שקליות לא צמודות מסדרה ד’. היקף הביקושים שהתקבלו במכרז למשקיעים המוסדיים עמד על כ-1.58 מיליארד ₪. ריבית הסגירה שנקבעה במכרז הינה ריבית בנק ישראל פלוס מרווח של 0.95%. מדובר במרווח נמוך, המשקף את בטחון המשקיעים בביצועי החברה ובעסקיה.

האג”ח שתונפקנה עם השלמת השלב הציבורי, דורגו בדירוג AA/stable על ידי חברת הדירוג מעלות S&P, והינן בעלות מח”מ של כ- 7.8 שנים.

רפי מאור, יו”ר התעשייה האווירית: “הצלחת הגיוס, בצל המצב הביטחוני בו אנו שרויים, משקפת את אמון המשקיעים בחברה וביכולתה להתמודד היטב בשווקים הגלובליים המורכבים של היום. ההנפקה המוצלחת מצביעה על הערכת המשקיעים כי לתעשייה האווירית יתרון תחרותי בזירות בהן היא פועלת וכי ביכולתה לשמר יתרון זה על פני זמן, למרות האתגרים הרבים. זוהי הזדמנות להודות למנהלי ועובדי החברה אשר מקצועיותם ומסירותם מבטיחות את המשך צמיחתה של התעשייה האווירית”.

יוסי וייס, מנכ”ל התעשייה האווירית: “הבעת האמון של שוק ההון בחברה מגיעה בעת בה עובדינו עושים ימים כלילות בתרומה לביטחונה של מדינת ישראל. אנו נמשיך לפעול על מנת להצעיד את התעשייה האווירית להישגים נוספים ולהתמודדות עם האתגרים הרבים העומדים בפנינו. אנו מודים למשקיעים על האמון שהם נותנים בנו ולעובדים על בנייתה המתמשכת של חברה איתנה התורמת לעוצמתה הבטחונית, הכלכלית והחברתית של ישראל”.

אייל יוניאן, סמנכ”ל הכספים של התעשייה האווירית: “זוהי הנפקת האג”ח הרביעית של החברה, כאשר רק בשנה האחרונה פרענו את סדרת האג”ח הראשונה שגוייסה בשנת 2007 בהיקף של 1 מיליארד ₪. אין ספק כי היחסים הפיננסיים של החברה והשקיפות בה היא פועלת, מייצרים אמון וביטחון של המשקיעים בה”.

בתמונה:
רפי מאור, יו”ר התעשייה האווירית

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות