חדשות היום

טליט תרחיב את שירותי הסלולר ל”אינטרנט של הדברים” באמצעות שיתוף פעולה עם ענקית הסלולר טלפוניקה

טליט הצטרפה לרשת שותפי M2M של Telefonica על מנת לספק שירותי ערך מוסף ייחודיים ללקוחות בכל רחבי העולם

טליט תקשורת, ספקית בינלאומית של מודולים, שירותים ופתרונות באיכות גבוהה לתקשורת מכונה למכונה (M2M) ו”אינטרנט של הדברים”, הודיעה היום על שיתוף פעולה עם ענקית הסלולר טלפוניקה (Telefonica) והצטרפות לתוכנית שותפי הערוצים של חברת טלפוניקה. כתוצאה מהשותפות, חטיבת m2mAIR Mobile של טליט תוכל כעת להציע שירותי קישוריות מקומיים של טלפוניקה במקביל לחבילה של שירותי ערך מוסף ללקוחות M2M באירופה ואמריקה הלטינית.

חטיבת m2mAIR Mobile של טליט מציעה לספקי שירותי M2M את המשאבים והכלים לניהול הפריסות ללא קשר לגודל או פריסה גלובלית ומייעלת את ההנפקה, הקישוריות וניהול המודולים ללקוחות. חבילת הקישוריות והניהול הניידת היא ליבת במוצר והיא כוללת גישה ושימוש ל-ePortal, סביבת רשת נוחה ויעילה לניהול, בדיקה ובקרת חיוב בחשבונות m2m.

טליט מאפשרת לספקי שירותים, בין השאר, לאבחן תקלות קישוריות, להקים קשר מאובטח בין התקן לשרת, להגדיר התרעות עומס ולנתח ביצועים עסקיים של קשר מכונה למכונה.  לקוחות m2mAIR Mobile יוכלו כעת לעשות שימוש במערך השירותים הייחודי ברשתות של טלפוניקה על מנת לבדל את עצמם מהמתחרים, לייצר הכנסות חדשות ולשנות באופן יסודי את האופן שבו הם מתמודדים עם תקלות, בקרה, ניטור וניהול של נכסי ה- M2M שלהם בעולם.

“אנו שמחים לשרת את קהילת השותפים של טליט עם תוכנית שותפי הערוצים שלנו”, אמר רפאל גרסיה מאירו, מנהל ערוצי המכירות העקיפים של טלפוניקה למגזר העסקי (B2B). “בדרך זו, טלפוניקה יכולה להגיע לשווקים ומגזרים חדשים ולהעשיר את הצעת הערך שלנו תוך הישענות על המובילות של טליט בפיתוח מודולים ושירותים מבודלים ומוסיפי ערך”.

“טלפוניקה היא מהמנהיגות הוותיקות התומכות בשוק ה-M2M עם שירותי קישוריות בכל העולם”, אמר יוסי מוסקוביץ, נשיא טליט תקשורת. “אין לי ספק שהקשרים ארוכי הטווח שלנו עם טלפוניקה ישתפרו עם המעורבות שלנו בתוכנית הערוצים החדשה. זה יאפשר לנו להמשיך להציע ללקוחותינו באזורי הכיסוי של טלפוניקה מודולי M2M שעברו הסמכה כמו גם שירותי קישוריות ושירותי ערך מוסף כחלק ממדיניות ה-ONE STOP. ONE SHOP שלנו שנועדה לפשט את האימוץ של פתרונות m2m על-ידי לקוחות בכל העולם.

 

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות