חדשות היום

כבשה את השוק: רבעון חמישי ברציפות ש-LG מובילה את המכירות בשוק הצגים הרחבים

כבשה את השוק: רבעון חמישי ברציפות ש-LG מובילה את המכירות בשוק הצגים הרחבים

  • על פי נתוני IDS: 63% מהמסכים הרחבים הנמכרים בעולם הם מסכי ה- UltraWide של LG
  • LG נרגשת להיות מובילה עולמית בתחום הצגים הרחבים ביחס ה- 21:9″, אמר יונג סיי פארק, ראש המחלקה העסקית ב- LG אלקטרוניקה. “ההישגים המרשימים מוכיחים כי הצגים שלנו התקבלו אצל הצרכנים באהבה רבה. אנחנו נרחיב את תחום זה ונציע מבחר רחב יותר של צגים בתחום צומח זה”.

לפי הנתונים של החברה לנתונים בינלאומיים (IDS), LG מובילה את שוק המסכים הרחבים, בעזרת סדרת ה- UltraWideבעלת היחס של 21:9, עם נתח שוק שהגיע ברבעון הראשון של 2014 ל- 63% משוק המסכים הרחבים העולמי. מדובר בנתון המצביע על הכפלת נתח השוק של החברה בתוך כשנה וחצי. לפי נתוני חברת IDS, LG מובילה שוק זה כבר חמישה רבעונים רצופים.

גימור ברמה גבוהה ואיכות תמונה מעולה של מסכי ה- UltraWide הביאו לכך שהאתרים “אינטרטק”, “טאב” “יול” פרסמו סקירות חיוביות על הצגים. בנוסף, זכו הצגים בפרס ה-“אקס פלוס” מ”פראד”, אתר הסקירות הפופולארי ביותר בגרמניה. נתוני המכירות החזקים, וסקירות חיוביות ביותר בכל רחבי העולם הביאו להכרה כי המסכים הללו, לדעת מומחים רבים ולפי נתוני המכירות, הם הטובים ביותר בשוק כיום.

דגם הדגל ה- LG 34UM95 IPS 21: 9 UltraWide, נבחר לצג הטוב ביותר בסקירות רבות שנעשו בעולם. “אינטרטק”, לדוגמא, העניק לאחרונה את הפרס היוקרתי שלו על “איכות וביצועים” לצגים של LG. המסך מספק צבעים עשירים ביותר, ומאפשר חווית צפייה ברמה הגבוהה ביותר, גם בצפייה בסרטים וגם בזמן משחק בקונסולות השונות.

המודל UltraWideEA73 IPS 21: 9 זכה בפרס X פלוס, אחד הפרסים היוקרתיים ביותר באירופה לחדשנות בטכנולוגיה. השופטים שיבחו את הפרודוקטיביות החדשנית של תצוגת שיפור תכונות כגון פיצול מסך ו- Dual-Link, כמו גם עיצובה המסוגנן.

“LG נרגשת להיות מובילה עולמית בתחום הצגים הרחבים ביחס ה- 21:9”, אמר יונג סיי פארק, ראש המחלקה העסקית ב- LG אלקטרוניקה. “ההישגים המרשימים מוכיחים כי הצגים שלנו התקבלו אצל הצרכנים באהבה רבה. אנחנו נרחיב את תחום זה ונציע מבחר רחב יותר של צגים בתחום צומח זה”.

לפי נתוני חברת ח.י, יבואנית LG, מכירות הצגים בישראל הן מעל לציפיות. “אנחנו שמחים כי גם הקהל הישראלי מגלה את האיכויות של הצגים הרחבים של LG”, אומר שלומי ברוך, מנהל מוצר מסכי מחשב בקבוצת ח.י. “אנחנו נמשיך לספק לצרכן הישראלי את הצגים שיתנו לו את חווית הצפייה הטובה ביותר וגם בעתיד נציג בפניו את המכשירים הטובים ביותר בשוק”.

תגובות סגורות