`Ira_Palti_President-CEO-Ceragon

סרגון תספק ציוד תקשורת מתקדם, בהיקף של למעלה מ- 6 מיליון דולר, לחברת טלקום מובילה באוקיאניה

החברה תפרוס את פתרונות התקשורת של סרגון כחלק מתוכנית כלל-ארצית לשדרוג ולהקמת רשתות התקשורת המהירות והמתקדמות בעולם

סרגון  נטוורקס (נאסד”ק, תל-אביב: CRNT), המומחית מספר אחת בשוק המקרוגל האלחוטי, מכריזה כי אחת ממפעילות הסלולר הגדולות באוקיאניה בחרה במוצריה להרחבה ושדרוג של רשת התקשורת שלה, כחלק מתוכנית כלל-ארצית לשדרוג רשתות, ובמענה  לדרישה הולכת וגוברת לשירותי 4G/LTE מתקדמים. היקף הפרוייקט נאמד בלמעלה מ- 6 מיליון דולר.

שוק הסלולר באוקיאניה מתאפיין בתחרותיות גבוהה, ונהנה ממספר משתמשים שהולך וגדל באופן רציף. בתחילת 2014 שיעור החדירה של סלולר עמד על 94% בקירוב, עם שיעור חדירה של 65% לשירותי פס רחב. הגידול הניכר במספר המשתמשים מוביל בהכרח לדרישה גוברת לרשתות תקשורת מהירות עם קיבולת גבוהה וחברות הטלקום באוקיאניה מגיבות לדרישה זו בהקמה של רשתות תקשורת חדשות, בעלות כיסוי נרחב, אשר נמנות על הרשתות המהירות והמתקדמות בעולם.

“לקוחותינו באוקיאניה משקיעים בשדרוג תשתיות הסלולר שלהם” אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון. “הפתרונות המוכחים שלנו יתרמו ליצירת שירותי פס רחב מהירים יותר ובעלי קיבולת גבוהה יותר  באזורים בהם אין כיסוי של סיבים אופטים. אנו גאים על כך שמפעילת סלולר מובילה באוקיאניה בחרה בנו כשותף המועדף עליה לאספקת ציוד מיקרוגל, ושמחים לסייע בהפצה ובהרחבה של טכנולוגיית ה- LTE  ושירותי הסלולר המתקדמים.”

פתרונות המיקרוגל בקיבולת גבוהה של סרגון מביאים עימם שורה של ערכים מוספים, בינהם: קיבולת גבוהה למרחקים קצרים וארוכים כאחד, יחס מצויין של צריכת אנרגיה לביט  וטכנולוגית רדיו מבוססת עם זמינות ואמינות גבוהות. כל הערכים הללו מתורגמים לעלות כוללת ללקוח (TCO) נמוכה יותר ממנה נהנים לקוחות סרגון ברחבי העולם.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות