חדשות היום

רשת חברתית שתחשוף מה אחרים חושבים עלייך!

הדור הבא של הרשתות החברתיות: GetYou – רשת חברתית שתחשוף מה אחרים חושבים עלייך!

הפלטפורמה הושקה היום וגייסה 1.1 מיליון דולר מקרן ההשקעות RDSeed לצד קבוצת אנג’לים

GetYou, הפלטפורמה החדשה בעולם הרשתות החברתיות משיקה היום את רשת המשוב החברתי הראשונה בעולם ומכריזה על גיוס הון של 1.1 מיליון דולר מחברת ההשקעות RDSeed ומאנג’לים נוספים, בהם אבישי אברהמי מייסד Wix.

הפלטפורמה הסלולרית אשר פותחה על ידי ד”ר אורית מוסינזון, תאפשר למשתמש לגלות מה משתמשים אחרים, זרים, חושבים עליו וזאת על פי רושם ראשוני בלבד. הרשת מושתתת על משחק אינטראקציה שבו נדרשים המשתמשים לנחש כמה שיותר תכונות ואפיון סטטוס (עסקי, זוגי, גיל ועוד) של גולשים אחרים ברשת על פי תמונתם בלבד. כך, על סמך אינטואיציה ראשונית בלבד, יכולים המשתמשים לגרוף נקודות על כל ניחוש נכון.

כמו כן, אלגוריתם הרשת דואג לחבר במשחק בין משתמשים בעלי פרופיל של בעלי תחומי ענין משותפים שיכולים להתאים. המטרה של ‘גט יו’, אשר פונה לגילאי קולג’ ומעלה, היא להעניק למשתמשים תמונה רחבה ככל הניתן על האישיות החזותית שלהם ולדעת מה אנשים שלא מכירים אותם חושבים עליהם. למעשה GetYou שואפת להנהיג גישה חדשה למתן משוב חברתי ולאפשר למשתמשים לפרסם את המשוב והרשמים שלהם באמצעות מנגנונים מסוג חדש, בניגוד לגישה המוכרת היום של צורת “תגובות” או “LIKE”.

אפליקציית הפלטפורמה מציגה את תמונתו של משתמש הרשת למשתמשים אחרים, זרים, ואלו מתבקשים לענות על שורה של שאלות משעשעות, כגון, “בן כמה הוא לדעתך?” או “האם אתה חושב שהיא תקליטנית או מנתחת מוח?”. התוצאות עוברות ניתוח ומוצגות באופן המאפשר למשתמש לגלות כיצד האחרים תופסים את תכונותיו, עבודתו, גילו וקריטריונים נוספים.

המשתמש יכול לבחון את חוות הדעת שקיבל ממשתמשים ששחקו עליו ואף להציע להם להצטרף לרשימת החברים שלו ברשת. במקביל, המשתמשים הזרים ששחקו ו’ששפטו’ את המשתמש מקבלים “ניקוד אינטואיציה” ואת המידע הנכון על אותו משתמש. מה שלעתים קרובות מוביל לניפוץ סטראוטיפים והפרכת דעות קדומות. המטרה: לגשר על הפערים שנוצרים ברושם ראשון.

לדברי ד”ר אורית מוסינזון מייסדת ומנכ”לית GetYou,: “עד היום, מנגנון המשוב היחיד ברשת החברתית היה ‘תגובות’ ו-LIKES של המשתמשים. GetYou מציעה פלטפורמה חדשה שתאפשר לתת ולקבל פידבק בצורה שממחישה כיצדאנשים אחרים רואים אותנו לעיתים באופן לא נכון וכיצד אנו עלולים לקפוץ לעיתים למסקנות פזיזות לגבי אנשים”

“GetYou רוצה להפוך את העולם למקום טוב יותר בכך שתתקן בדרך משעשעת את חוות הדעת הראשונית והמוטעית אשר רושם ראשוני עלול ליצור. כולנו עושים את הטעויות הללו ושופטים אנשים על סמך רושם ראשוני לא מבוסס. משבר השיפוט המוטעה הוא בדיוק מה שאנו רוצים לתקן. האפליקציה הסלולרית כיום היא הפיצ’ר הראשון מתוך פלטפורמה רחבה שפתחנו. בהמשך, נמשיך ונשחרר את הפיצ’רים הנוספים. מטרת החברה היא להיות פלטפורמת הפידבק החברתית הראשונה ולשנות את הדרך שבה צורכים היום תוכן ברשת” הוסיפה מוסינזון.

אודות קרן RDCeed

RDSeed מתמחה בהשקעות בשלבים מוקדמים בחברות סטארט-אפ בתחום הדיגיטל. החברה מספקת את המעטפת האופטימאלית עבור מיזמים הן בשלב ה- Seed, והן בשלבים מאוחרים יותר, וזאת נוכח יכולתה להמשיך ולתמוך בחברות לטווח ארוך .

החברה מתמקדת בחיפוש אחר היזמים הטובים והרעיונות המקוריים שיכולים “לשנות את חוקי המשחק” ולהוות פרטנרים להצלחה בהיקפים גדולים ועצימות גבוהה.

RDSeedהינה חברת בת שלRDC- מיזם משותף של רפאל ואלרון, אשר מחזיק בזכות הבלעדית ליישום אזרחי של טכנולוגיות צבאיות אשר פותחו על ידי רפאל

RDSeedמספקת לחברות בהן היא משקיעה את “הגב הרחב” של חברות האם – צוות הטכנולוגיה של רפאל וצוות הפיננסים, האסטרטגיה והקשרים של אלרון, יחד עם התמחות בשיווק והגעה לשוק המתבסס על ניסיון רב שנים של פעילות עסקית.

את RDSeed מנהל נמרוד מאי, לשעבר סמנכ”ל השיווק של אפליקציית הזמנת המוניות הפופולארית .GetTaxi

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות