LGמציגה: המסך הגמיש הטוב בעולם עם יכולת קימור מדהימה 

יצרנית הטכנולוגיה הקוריאניתLG  חושפת את המסך הגמיש המתקדם בעולם. 18 אינטש הניתנים לקיפול לכדי 3 סמ בלבד, עם יכולת להקרין תמונה איכותית גם בזמן הקימור, וכל זה עם רזולוציה של כמעט מיליון מגה פיקסלים

LG, החברה המובילה בעולם בפיתוח וייצור טכנולוגיות תצוגה, הודיעה בשבוע שעבר כי היא פיתחה מסך OLEDגמיש בגודל 18 אינץ’ הניתן לגלגול, כמו גם מסך OLEDשקוף בגודל 18 אינטש. באמצעות מסכים חדשים אלה, LG הצליחה לפתח את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום המסכים הגמישים וכי היא כיום המובילה בשוק המסכים הגמישים והשקופים במסכים הגדולים.

למסך יש משטחOLEDגמיש ברזולוציה HDברמה של 1200X810עם כמעט מיליון מגה פיקסלים. המשטח יכול להיות מגולגל לרדיוס של 3 ס”מ מבלי להשפיע על התפקוד התצוגה של המסך. מדובר רק בסנונית ראשונה בדור שלם של מסכים גמישים מחטיבת התצוגה של LGוכי בעתיד יהיה ניתן להביא לגלגול טלוויזיות של יותר מ- 50 אינטש.

לצורך ייצור המסכים הגמישים, חטיבת התצוגה של LGמשתמשת בסרט פולימיד, במקום פלסטיק קונבנציונלי, זאת על מנת להשיג את הכפיפות המקסימלית.

LGהקטינה בהצלחה את הכהות של המשטח על ידי שימוש בהתקני מעגלים לרמה של 2 אחוזים. עם התפתחות פריצת דרך זו, החברה הצליחה לשפר באופן משמעותי את רמת הטכנולוגיה של התצוגה השקופה. בהתחשב בכך שיחס ההעברה של לוחות LCDשקופים קיימים היא בסביבות 10 אחוזים, הלוח החדש מציע העברה משופרת באופן משמעותי העומדת על 30 אחוזים.

“LGהיתה כחלוצה בשוק טלוויזיותה-OLEDוכעת היא מובילה את טכנולוגיית OLEDשל הדור הבא. אנו בטוחים כי עד 2017, נוכל לפתח פאנל אולטרה HDגמיש ושקוף OLEDשל יותר מ 60 סנטימטרים, אשר תהיה העברה של יותר מ -40 אחוזים ורדיוס כיפוף של 100R, ובכך נמשיך להיות המובילים בשוק”, אמר אין ביונג קאנג,  סגן נשיא בכיר וראש המרכז למחקר ופיתוח בLGתצוגה.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות