חברת ASUS עושה זאת שוב: סדרת Transformer Pad החדשה מגיעה לישראל

חברת ASUS עושה זאת שוב: סדרת Transformer Pad החדשה מגיעה לישראל

חברת ASUS, קונצרן המחשבים העולמי, משיקה בישראל את סדרת מחשבי הלוח (טאבלטים) Transformer Pad כחודשיים בלבד לאחר השקתם העולמית בכנס Computex. אם השם מצלצל לכם מוכר אתם בהחלט צודקים- מדובר בדור החדש של סדרת הטאבלטים המהפכנית של ASUS שהייתה חלוצת מחשבי הלוח מבוססי מערכת ההפעלה Android וחלוצת המוצרים ההיברידיים, המאפשרים הנאה מכל העולמות, מחשבים ניידים וטאבלטים, על ידי ניתוק מהיר של המקלדת באמצעות כפתור נוח הממוקם במרכזה, מבלי להתפשר על איכות הביצועים. בשלב ראשון, תציע הסדרה שני דגמים מתקדמים, מבוססי מערכת ההפעלה Android מבית Google, אשר יאפשרו למשתמשים בכל הרמות ליהנות מביצועים חזקים, חווית תוכן בידורי, ניידות מרבית ועיצוב אלגנטי, בעל מראה נקי הכולל חיבור נסתר בין המסך והמקלדת. כמיטב המסורת של ASUS כוללים המוצרים בסדרה את כל מה שמשתמש צריך לחוויית בידור וסאונד, לרבות טכנולוגיית ה- ASUS SonicMaster, טכנולוגיית האודיו הבלעדית של החברה לחוויית סאונד ללא פשרות. ייהנו משתמשי סדרת ה- Transformer Pad גםמשימוש בממשק המשתמש החדש והבלעדי ל- ASUS ה- ZenUI, עולם חדש של תפריטים, אייקונים, אפליקציות בלעדיות ואפילו צ’אט, הכל בעיצוב אינטואיטיבי, קל ונוח לשימוש.

Transformer Pad TF 103: ביצועים חזקים בניידות מרבית

ל-  Transformer Pad TF103מסך 10.1″ ותצוגת IPS 1280 x 800 המאפשרת זווית צפייה של 170 מעלות מכל כיוון והוא מצויד במעבד Intel clover Trail מרובע ליבות לביצועים ברמה גבוהה. ה- TF 103 הופך בקלות ובמהירות למחשב נייד בזכות  אפשרות החיבור למקלדת. הודות לממדים נוחים, משקל 1.1 ק”ג ועובי 19.8 מ”מ  בלבד, של המסך בצירוף המקלדת, מאפשר המוצר ליהנות מניידות מרבית עם חיי סוללה ארוכים במיוחד. עוד מצויד המוצר גם במערכת Miracast המאפשרת להזרים תכני מולטימדיה מה- Transformer Pad לטלוויזיה או לצג חיצוני, במצלמה אחורית ברזולוציה של MP2 ובמצלמה קדמית ברזולוציה MP0.3 לתמונה צלולה בשיחות ווידאו. גלריית ASUS המותקנת במכשיר מספקת כלים לעריכה, מיון ושיתוף תמונות, ליצירת תמונות ואלבומים באיכות גבוהה.

מחיר מומלץ לצרכן (כולל מע”מ)- טאבלט בלבד: החל מ- 1,070 ₪ | טאבלט ומקלדת: החל מ- 1,320 ₪.

Transformer Pad TF303: אידיאלי לבידור ופנאי

הדגם השני בסדרה החדשה, Transformer Pad TF303, הוא מחשב לוח בעל מסך מגע בגודל 10.1” המצויד בטכנולוגיית Full HD 1920 x 1200 IPS, לזוויות צפייה ברוחב 178 מעלות וטכנולוגיית העשרת הצבע ASUS Splendid, לתצוגה חיה ומלאת חיים. ל- TF303 מעבד מרובע ליבות Bay Trail-TZ3745, הוא מאפשר קישוריות מהירה ותומך LTE  למהירויות הורדה עד 150Mbps, מה שהופך אותו לאידאלי עבור צריכת תוכן בידורי דיגיטלי, צפייה בווידאו, ומשחקים. עוד מצויד ה- TF303 גם במצלמה אחורית באיכות 5MP ובמצלמה קדמית באיכות 1.2MP והוא מציע, כמו אחיו לסדרה, הנאה מכל היתרונות של גלריית ASUS.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות