חדשות היום

טאואר-ג’אז מדווחת על הלקוח הראשון של המיזם המשותף עם פנסוניק:

טאואר-ג’אז פנסוניק נבחרה על ידי Himax Imaging לייצור מוצריה בטכנולוגיית ה-CIS המתקדמת לדור הבא של מצלמות הטלפונים החכמים

שוק המצלמות עבור טלפונים חכמים ברזולוציה של מעל 8 מגה-פיקסלמוערך ב-500 מליון יחידות בשנת 2013וצפוי לעלות ל-1,300 מליון בשנת 2017


טאואר-ג’אז וטאואר-ג’אז פנסוניק סמיקונדוקטור בע”מ (TPSCo) הודיעו היום על לקוח ראשון של המיזםHimax Imaging Inc ,, חברה בת שלHimax Technologies Inc (Nasdaq: HIMX),המפתחת את מצלמות הדור הבא עבור יישומי טלפונים חכמים בתהליך CIS, 65 ננומטר ופיקסל של 1.12מיקרוןהמתקדם של טאואר-ג’אז פנסוניק סמיקונדוקטור.על פי דיווח חברת המחקר YOLE, בשנת 2013 נמכרו 500 מליון יחידות של מצלמות עבור טלפונים חכמים עם רזולוציה של מעל 8 מגה-פיקסל,והיקף המכירות של מצלמות מסוג זה צפוי לגדול עד 1,300 מליון יחידות ב-2017.

טכנולוגיית ה-CIS של המיזם המשותף TPSCoעונה על הביקוש ההולך וגובר לטווח דינמי ויחס אות לרעש גבוהים, עבור חיישנים אופטיים לטלפונים סלולריים חכמים, יישומי צילום באיכות גבוהה ומצלמות אבטחה ומעקב באיכות גבוהה. הניסיון הרב בתחום החיישנים האופטיים בשילוב עם יכולות פיתוח פיקסלים רבות שנים מאפשרים לטאואר-ג’אז ול-TPSCo לעמוד בדרישות המחמירות של השוק לביצועים מובילים בחזית הטכנולוגיה, תוך כדי עמידה ביעד מחיר תחרותי. ההובלה המוכרת של טאואר-ג’אז ברחבי העולם בטכנולוגייתCIS נגזרת מיכולתה המוכחת לספק חיישנים עם ביצועים מהמובילים בעולם. בתהליך פיקסל של 1.12 מיקרון, הממומש בטכנולוגיה המתקדמת של 65 ננו-מטר, משולבת טכנולוגיה חדשנית לאיסוף אור וניתובו לתוך הפיקסל, המאפשרת קבלת יעילות קוונטית גבוהה במיוחד של 74% וזרם חושך נמוך במיוחד של 6.5 אלקטרונים בשניה בטמפרטורה של 60 מעלות צלזיוס בשילוב עם רעש קריאה נמוך במיוחד של 0.9 אלקטרונים בלבד.

“Himax מתמקדת באספקת חיישני תמונה מתקדמים עבור טלפונים ניידים חכמים, למוצרי צריכה שונים ולשוק הרכב, בארכיטקטורה דלת הספק ורעש המיוחדת שלנו. ביצענו בחינה מקיפה של טכנולוגיית פיקסל 1.12 מיקרון שלTPSCo , ואנו מאמינים כי שילוב ארכיטקטורת התכנון שלנו עם התהליך המתקדם של TPSCo המספק רעש נמוך במיוחד, יעלות קוונטית גבוהה ותגובה זוויתית מצוינת, יאפשר ביצועי איכות ברמה של DSC לדור הבא של חישניי תמונה ברזולוציה גבוהה שלנו”, אמר עמית מיטרה, סגן נשיא ומנהל טכנולוגי ראשי של Himax Imaging.
“אנו שמחים כי Himax בחרו במיזם המשותף של טאואר-ג’אז ופנסוניק כדי לאפשר את הקפיצה הטכנולוגית של מוצרי הדור הבא שלה”, אמר ד”ר אבי שטרום, סגן נשיא ומנהל כללי של היחידה העסקית CIS בטאואר-ג’אז.

“על ידי ניצול היכולות המתקדמות של תהליך פיקסל 1.12 מיקרון על פלטפורמת 65 ננו-מטר, מציעהHimax טכנולוגיה חדשנית כדי לענות על דרישות לקוחותיה – חלקם מיצרני המכשירים המובילים בעולם – וביקוש גדל לאיכות גבוהה תוך שמירה על יעד מחיר אטרקטיבי, למצלמות עבור יישומי טלפונים סלולרים חכמים. אנו שמחים לעבוד עם Himax ומצפים למוצרים נוספים בעתיד,” אמר גיא אריסטוף, מנכ”ל טאואר-ג’אז פנסוניק סמיקונדוקטור בע”מ.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות