טלוויזיות העתיד כבר כאן: LG הראשונה לצאת לשוק עם טלוויזיית OLED 4K

LG הופכת לחברה הראשונה בעולם המשווקת ליין מסחרי של טלוויזיות ה- OLED 4K, עתיד המסכים הביתיים עם טכנולוגית התצוגה הטובה ביותר המספקת חווית צפייה עוצרת נשימה

ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית,LG , הודיעה היום כי היא החברה הראשונה המשיקה לציבור הרחב טלוויזיות בטכנולוגייתOLED   ברזולוציית 4K . הטלוויזיות יגיעו בגדלים 77 אינטש ו- 65 אינטש ויספקו לצופים את חוויית הצפייה הטובה ביותר שניתן להציע כיום. הדגמים החדשים הם המילה האחרונה בטכנולוגיות התצוגה וכוללים מסך קעור באיכות צפייה ULTARA HD. טלוויזיות LG OLED 4K מבליטות את עליונות טכנולוגיית ה-OLED על פני טכנולוגיות תצוגה רגילות, ומספקות חוויית צפייה חדשה, עם חדות שטרם נראתה ועם צבעים עשירים ביותר.

טלוויזיות ה- OLED  ברזולוציית ה- 4K הן בעלות צג מתקדם ביותר שפותח במעבדות LG,  צג בעל פיקסל בארבעה צבעים WRGB (לבן, אדום, ירוק, כחול), כשבנוסף בעל 33 מגה תת פיקסלים המעניקים את רזולוציית התמונה האיכותית ביותר שניתן להשיג. הטלוויזיות, המעניקות צבעים עשירים ביותר, עם יחס ניגודיות ומהירות תגובה מהמתקדמים ביותר, יעניקו לצופים תחושת מציאות חדשה וחסרת תקדים.

“טלוויזית ה- LG 4K OLED היא פסגת ההישגים הטכנולוגיים שתשנה את הדינמיקה של שוק הטלוויזיה של הדור הבא,” אמר הויין הוא הא, נשיא ומנכ”ל חטיבת הבידור הביתי של LG. “כדבר הבא בטכנולוגיית התצוגה, ה- OLED ישחק תפקיד מרכזי בעיצוב מחדש של התעשייה שלנו. אני מרגיש בטוח כשאני אומר שטכנולוגיה הזו תביא למהפכה בתחום הטלוויזיות”.

את הטלוויזיות החדשות ניתן להניח על מתקן חדש וייעודי בצורת עלה. המסך הקעור בעל טכנולוגיית ה- OLED ורזולוציית ה- 4K מספקת חוויה קולנועית בעיצוב חדשני. מערכת הסאונד בטלוויזיות החדשות היא באיכות אולטרה סראונד המספקת חוויית שמיעה שמשלימה את חוויית הצפייה של הטלוויזיה. מערכת השמע, שפותחה יחד עם חברת “הרמן קרדון”, יוצרת צליל חד, כזה שמבטל השפעות סביבתיות.

הטלוויזיות החדשות, שזכו בפרס החדשנות בתחרות הצרכנים השנתית, ה- CES, פותחו עם דגש על נוחות השימוש של מערכת ה- WEBOS,  ומציעות מגוון רחב של יישומים. הכל תוך רצון לספק לצופים חוויה איכותית ונוחה לשימוש.

“טלוויזיות OLED צפויות לעקוף במכירות את טלוויזיות ה- LCD בתוך מספר שנים, ואין חברה מוכנה טוב יותר לזה מאשר LG,” הוסיף מר הא. “היתרונות של OLED הם ברורים. אין הידרדרות באיכות תמונה וסוגיות כגון טשטוש תמונה, עיוות וזליגת צבע פשוט לא קיימת בטלוויזיות OLED הקעורות טלוויזיות OLED נותנות תמורה מעולה עבור הצרכן במונחים של צבע, יחס ניגודיות, איכות תמונה וזוויות צפייה”.

 

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות