יצרנית מחשבי העל SGI ו-SAP משתפות פעולה כדי לספק אנליטיקה בזמן אמת

SAP HANA תפעל על מחשבי SGI התומכים בזיכרון משותף עד ל- 24 טרה בייט ב- Single Node

ענקית התוכנה SAP וחברת מחשבי העל SGI סיכמו על שיתוף פעולה במסגרתו הן פועלות יחדיו כדי לספק את התשתית הטובה ביותר לביג דאטה ומשיקות Appliance שמאפשר להריץ את SAP HANA על מחשב SGI UV  התומך בזיכרון In-Memory של עד ל-TB24 (טרה בייט) ב-Single Nod. כל זאת ללא צורך בתצורת Scale Out וללא צורך בניהול תצורת חומרה מורכבת.

חברת SGI, בעברה Silicon Graphics, מספקת מחשבי על ללקוחות הזקוקים לעוצמות מחשוב גבוהות במיוחד כגון סוכנויות ממשל בארה”ב, אוניברסיטת קיימברידג’, ו-Pay-Pal שמשתמשת במחשבי SGI לאיתור הונאות.

על ידי הפעלת פלטפורמת SAP HANA עם פלטפורמת SGI UV, המיועדת לעיבוד כמויות גדולות של נתונים במהירות, ארגונים גדולים יוכלו לבצע ניתוחים אנליטיים של עסקאות ותהליכים בזמן אמת מבלי להתמודד עם מאמצי תפעול המערכת ועם ארכיטקטורת Scale Out, המאפשרת גידול ליניארי ללא פגיעה בביצועים. בצורה זו יכולים ארגונים להמשיך להתמקד בתהליכים עסקיים ללא צורך להתעסק במשאבי המיחשוב ועל ידי כך לקבל החלטות חכמות ומהירות יותר.

עם SAP HANA על SGI UV יוכלו לקוחות מהתחום הפיננסי לדוגמא להטמיע את פלטפורמת SAP Enterprise Suite על מערכת המחשוב, בכדי לבצע הליכי טרנזקציות מקוונים עם אנליטיקה מקוונת ישירות למסד נתונים אחד, וללא צורך בטיפול באשכולות (Clusters). בנקים, למשל, יוכלו לזהות אדם המושך כסף בכספומט, לבחון את מצב החשבון שלו, ולהציע לו הצעות ומבצעים בזמן אמת במהלך תהליך המשיכה.

על פי ישראל וינמן, מנהל פעילות SGI בישראל: “SGI, שחקנית מחשוב מובילה בעולם ה-HPC (מחשוב נומרי כבד), מאפשרת גם למשתמשי SAP HANA הגדולים במשק להתמודד בצורה מהירה ונוחה עם הדרישות התובעניות ביותר. שרת SGI UV יחיד, תומך בזיכרון משותף של עד 24 טרה בייט ועד 32 מעבדים (מאות ליבות). שרת ה-UV יאפשר ללקוחות SAP HANA להריץ בצורה נוחה ומהירה את החישובים הכבדים ביותר על מחשב יחיד ולקבל תשובות בזמן הקצר ביותר.”

על פי שמוליק סיטון, מנהל תחום אנליטיקס ו-SAP HANA בסאפ ישראל: “פתרון SAP HANA הוכח כפתרון ה-In-Memory המוביל בעולם. כעת עם היישום שלו על גבי פלטפורמת SGI UV, HANA הופכת לפתרון האולטימטיבי עבור Large Enterprise שצריכים לבצע מאות ואלפי חישובים בין רגע”.

“בהסתמך על הניסיון שנצבר אצלנו מאספקת מאות פתרונות Shared-Memory ללקוחות ה-HPC שלנו, אנו ב-SGI מתכננים מערכת בעלת צומת אחת בקנה מידה חסר תקדים, שתאפשר ללקוחותינו למנף את העוצמה המלאה של SAP HANA כדי להשיג את יעדיהם העסקיים שלהם,” סיכם חורחה טיטינגר, מנכ”ל SGI.

הפתרון החדש של SGI כבר זמין ללקוחות בארץ.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות