חדשות היום

סרגון תפרוס רשת תקשורת מתקדמת באזורים כפריים בקולומביה, על פני שטח של 1,500 ק”מ

Andired Colombia בחרה בפתרונות FibeAir IP-20 של סרגון; Andired  משקיעה מיליוני דולרים בפריסת רשת התקשורת החדשה

סרגון  נטוורקס (נאסד”ק, תל-אביב: CRNT), המומחית מספר אחת בשוק ה-   Hauling האלחוטי, הכריזה כי נבחרה לספק פתרונות בקהול  בקיבולת גבוהה, כחלק מפרוייקט כלל ארצי לפריסת רשת רחבת-פס בקולומביה.

ColombiaAndired, ספקית תקשורת מומחית מובילה בקולומביה, לרשתות תקשורת באזורים כפריים, משקיעה מיליוני דולרים בפרוייקט ובחרה בסרגון כדי להקים ולפרוס את רשת התקשורת, אשר תשתרע על פני שטח של למעלה מ- 1,500 ק”מ  ותתמוך בשירותי קול ומידע, עם קיבולת בטווח של 500 מגה-ביטים עד 3.5 גיגה-ביטים.

Andired Colombia היא קונסורציום של מספר חברות אשר זכתה במכרז של משרד התקשורת הקולומביאני, להרחבת הרשת המתקדמת, לפני מספר חודשים. הפריסה אמורה להסתיים ב- 2015. רשת התקשורת החדשה תכסה 27 רשויות  במחוזות Orinoquia, Amazonia ו- Pacifico אשר אינם כלולים בפרוייקט הסיבים האופטים הלאומי של קולומביה.

הרשת המתקדמת תתבסס על פלטפורמת הפתרונות המובילה של סרגון – FibeAir IP-20– ותשרת את Andired למשך 10 שנים .”מדובר בפרוייקט בעל חשיבות לאומית שנועד לשפר את איכות החיים של אזרחי קולומביה החיים באזורים כפריים, ויהווה בסיס להרחבת השירותים העתידיים לשירותי דור 4.” אמר הנרי זמברנו, מנכ”ל Andired. “בחרנו בפלטפורמת הפתרונות IP-20  של סרגון על בסיס הביצועים הגבוהים שלה, היכולת לחסוך באנרגיה והעיצוב הקומפקטי.”

“אנו שמחים מאד כי נבחרנו לספק הן את הפתרונות המתקדמים והן את המומחיות הגבוהה שלנו, לשם תמיכה בפרוייקט אסטרטגי מסוג זה” אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון.
” Andired היא ספקית שירותי התקשורת המובילה בקולומביה, באזורים הכפריים, ואנו גאים לחבור אליה ולתמוך בה בדרך להשגת היעדים הגבוהים שהציב בפניה משרד התקשורת הקולומביאני – חיבור מיליוני משתמשים חדשים לשירותי תקשורת מהירים.”

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות