חדשות היום

שדה”ת LAX של לוס אנג’לס פרס אפליקציה לניידים של נייס

שדה התעופה הבינלאומי של לוס אנג’לס LAX מרחיב את הגישה ליכולות פתרון ניהול המצבים לצוותים הפועלים בשטחי השדה באמצעות אפליקציה למכשירים ניידים עבור מערכת NICE Situator

מערכת המידע הגיאוגרפי (GIS) הניידת שפותחה על ידי נייס ו-AECOM, מאפשרת הגברת שיתוף הפעולה והתיאום של צוותי הבטחון והתפעול למתן מענה יעיל יותר לאירועים

רעננה, ישראל ולוס אנג’לס, XX באוגוסט 2014, נייס(ת”א: נייס, NICE: NASDAQ)ו- AECOM Technology Corporationהודיעו היום כי הם מסייעים לשדה התעופה הבינלאומי של לוס אנג’לס (LAX) להרחיב את יכולות ניהול המצבים מחדר הבקרה לשטחי  התפעול של השדה. שדה התעופה פרס את האפליקציה למכשירים ניידים, מבוססת מערכת GIS לאירגונים, של NICE Situator, המאפשרת לצוותי השטח לראות באמצעות הטאבלטים שלהם את כל אירועי האבטחה והתפעול הפתוחים ב-Situator ולהעלות אירועים חדשים. בכך נוצרת סביבה משותפת לניהול האירועים המובילה לשיתוף פעולה טוב יותר בין הצוותים, הגברת ההתמצאות הסביבתית של כל הצוותים ומתן מענה יעיל יותר לאירועים.

האפליקציה למכשירים ניידים, הזמינה על טאבלטים, עושה שימוש ביכולות ההתמצאות במרחב והמיפוי של שרת ArcGIS של Esri ומספקת תמונה מצב אחידה של מבנים, נכסים ותשתיות של שדה התעופה. כל הצוותים הרלוונטיים לאירוע יכולים לדמות את אותו האירוע על המפה וליצור דיאלוג אינטראקטיבי באמצעות יומן הערות. כמו כן, הם יכולים לשתף תוכניות תגובה, כגון מסלול פינוי, באמצעות סימון על גבי מפה, הוספת הערות ושמירה במערכת.

האפליקציה יכולה גם לסייע לצוותי השטח לנהל בדרך יעילה יותר את משימות היומיום שלהם, כמו ביקורות חובה של שדה התעופה על פי הוראה 139 של רשות התעופה הפדרלית. על פי תקנות התעופה הפדרליות, הוראה 139, נדרשים שדות תעופה אזרחיים בארה”ב לבצע הערכות שונות עבור כל מסלול טיסה; לבדוק סימני דרך, תאורה, שילוט ואזורי בטחון; וכן לפקח על תפעול רכבי השטח. אם מתעוררת בעייה, צוותי השטח יכולים ליצור בקלות אירוע חדש על המכשיר הנייד שלהם, לפתור אותו באמצעות נהלי העבודה של Situator ולהקליט אותו למטרות הציות לרגולציה.

שדה התעופה LAX, שהוא חלק מקבוצת World Airports של לוס אנג’לס, משתמש ב-NICE Situator מאז 2011 על מנת לשלב מידע ממערכות אבטחה ותפעול שונות, כגון מעקב וידיאו, מצלמות טלויזיה במעגל סגור ובקרת גישה למבנים, וכן על מנת ליצור תוכניות תגובה אוטומטיות הניתנות להתאמה לאירוע הקיים. האפליקציה למכשירים ניידים, מאפשרת לצוותי התגובה הראשונה ואנשי התפעול בשטח לקבל את כל המידע מ-Situator בזמן אמת. הם יכולים להפעיל מיידית משאבים באיזור שנפגע – למשל מצלמת וידיאו במרחק 100 רגל מהאירוע- או להשתמש במנוע החיפוש החזק של האפליקציה על מנת למצוא נכסים במרחב הקרוב, כמו היציאות הקרובות ביותר למיקום האירוע. הם גם יכולים ליצור אירוע חדש, לנהל אירועים מתמשכים ולהשלים משימות ספציפיות שהוטלו עליהם, להקטין את התלות בקשר רדיו ולהגביר את הציות לרגולציה.

דומיניק נסי סגן מנהל/מנהל מידע ראשי בקבוצת World Airports של לוס אנג’לס אמר: “הפתרון של NICE-AECOM מאפשר לנו לשנות את הדרך בה אנו מנהלים את הבטחון, האבטחה והתפעול של LAX. בהמשך להצלחה המתמשכת של NICE Situator, חיפשנו דרך להעביר יכולות אלה גם לפעילות השטח שלנו. עתה, אנו יכולים לא רק למקסם את השימוש ב-PSIM, ניהול מצבים וטכנולוגיות ה-GIS הקיימים אלא גם לחזק את כל מערך האבטחה והתפעול שלנו”.

קווין קרלסון, סגן נשיא מערכות תעופה AECOM אמר: “אנו נרגשים מהחבירה לנייס על מנת להביא פתרון ייחודי זה ל-LAX ולסייע להגשים את חזון שדה התעופה לדיאלוג אינטראקטיבי ושיתוף פעולה בזמן אמת. שילוב תשתית EGIS של שדה התעופה עם פלטפורמת ניהול המצבים לאירגונים מאפשר למנף את מידע ההתמצאות במרחב לשיתוף פעולה אפקטיבי יותר אשר יתמוך בתפעול היומי ובתגובה למצבי חירום”.

כריס ווטן, נשיא החטיבה הבטחונית של נייס אמר: “הרחבת הגישה של NICE Situator לצוותי השטח מעצימה משמעותית את פעולות הבטחון. בסביבה דינמית של שדה תעופה כמו LAX, השמירה על תקשורת ישירה בין משתמשים רבים היא קריטית שכן היא מספקת יכולות ניהול מצבים הן בתוך והן מחוץ לחדר הבקרה. מודל זה של ניהול מצב באמצעות מכשיר נייד מעיד על המעמד המוביל והחדשנות הטכנולוגית של נייס, הניתנים להתאמה לצרכים של שדות תעופה אחרים ותעשיות שונות”.

פתרונותהביטחוןשל נייס מסייעים לארגונים לנטר, לנתח ולמנף Big Data ומאפשרים חיזויניהולותחקור של סיכוניביטחון ובטיחות, שיפור התפעול, ותורמים להפיכת העולם למקום בטוח יותר. היצע הפתרונות של נייס בתחומי הביטחון, המודיעין והסייבר מספק תובנות המאפשרות לארגונים וממשלות לנקוט בפעולה הטובה ביותר בזמן הנכון, על ידי הצלבת מידע מובנה ומידע שאינו מובנה המתקבל ממספר רב של חיישנים וערוצים, איתור דפוסים חריגים וזיהוי מגמות. פתרונות הביטחון של נייס נמצאים בשימוש בקרב אלפי לקוחות ברחבי העולם ובהם גופי תחבורה ציבורית, תשתיות חיוניות, מרכזי ערים, בנקים, ארגונים וסוכנויות ממשלה.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות