חדשות היום

שלט רחוק מבוסס מחוות גוף, הצבעה לכיוון וזיהוי קולי – פרי פיתוח של פיליפס ו- CSR

CSR ופיליפס פיתחו יחד שלט רחוק מבוסס מחוות גוף, הצבעה לכיוון וזיהוי קולי

פתרון הבלוטות’ החכם של CSR משולב עם טכנולוגית ה- uWand החדשנית של פיליפס; השלט הרחוק מתאפיין בחיי סוללה ארוכים וחוויית ניווט אינטואיטיבית

חברת ההייטק  CSR, ספקית מובילה בתחום המוליכים למחצה, המחזיקה ב-  CSR ישראל, מרכז פיתוח אסטרטגי מוביל של החברה הגלובאלית, הכריזה כי פלטפורמת הבלוטות’ החכם שלה שולבה בטכנולוגית uWand של פיליפס.

uWand מספקת סביבת עבודה כוללת ופתרון חומרה לפיתוח שליטה מרחוק מבוססת מחוות גוף. פלטפורמת השליטה החכמה של CSR, הכוללת את CSR1010™, ממשפחת CSR µEnergy® range, ואת CSR8510™, מאפשרת מעבר חלק של נתונים בין שלט רחוק לטלוויזיה או ליחידת בידור. באמצעות השילוב  עם טכנולוגית השליטה מבוססת המצלמה של פיליפס, יוכלו היצרנים המשתמשים ב- uWand לצפות לחיי סוללה אופטימליים ולחוויית ניווט אינטואיטיבית בטלוויזיה.

“רצינו להבטיח כי יצרנים המשתמשים ב- uWand יוכלו להסתמך גם על קישוריות בלוטות’ חלקה”, אמר נייבין נאטוול, מנכ”ל קבוצת אינטראקציה במדיה בפיליפס. “אנו שמחים לעבוד עם מערך פתרונות ה- uEnergy של CSR מתוך ידיעה כי החברה צברה ניסיון רב בשוק, הרבה מעבר למתחרים שלה, בעקבות השתתפותה בכתיבת הסטנדרט לבלוטות’ החכם. ניסיון זה משתקף בפלטפורמות ברות –העוצמה שהיא מפתחת, המציעות מאפיינים מתקדמים מבלי להתפשר על אורך חיי הסוללה. השילוב עם טכנולוגית השליטה והמחוות הייחודית שלנו – uWand – מאפשרת לנו להציג ביחד עם CSR שליטה מרחוק מדויקת וחלקה.”

בנוסף לשידור מחוות, CSR1010 יכול לתקשר פקודות קוליות על גבי קישוריות בלוטות’ חכם כך ש- uWand של פיליפס תציע ליצרנים גם הזדמנות לשלב זיהוי קולי בפתרונות השליטה מרחוק.

“בימינו, שלט אלחוטי מרחוק צריך להתמודד עם ניווט רציף בין מגוון שירותים, כמו: לגלוש ברשת, לשחק משחקים ולגשת לשירותי וידאו על פי דרישה, וכל זה, מבלי לטעון את הסוללה לעיתים קרובות מדי”, אמר אנתוני מוריי, סגן נשיא בכיר, קבוצה עסקית ב- CSR. “פלטפורמת השליטה החכמה שלנו מאפשרת למפתחים להביא לשוק מוצרים מובילים התאפיינים  בחוויה זו, ואנו שמחים לעבוד עם פיליפס כדי לספק פתרון אינטואיטיבי יותר לשליטה ישירה”.

קו מוצרי החומרה והתוכנה של  CSR uEnergy מספק למפתחים סביבת פיתוח מקיפה ליצירה מהירה של שלטים מרחוק על גבי בלוטות’ חכם, עם חיי סוללה ארוכים ותגובתיות גבוהה. ערכת הפיתוח לשליטה מרחוק של uEenergy  (RCDK) מציעה SDK, כלי פיתוח גרפי ולוח פיתוח חומרה ייעודי לאפליקציות, בהשקעה ראשונית נמוכה. חבילת השירות מאפשרת פיתוח מהיר של הדור הבא של שלטים מרחוק, כגון אלו המתאפשרים על ידי uWand, עם תמיכה במאפיינים מתקדמים כגון הצבעה לכיוון, מחוות גוף ושליטה קולית.

הפתרונות CSR1010 ו- CSR8510 מהווים חלק מטווח פתרונות CSR שנועדו להציע פלטפורמות מקיפות לפיתוח מכשירי בידור ביתיים – החל משלטים מרחוק ו- STB ועד ליחידות שמע ופתרונות אודיו מרושתים. פלטפורמות אלה משלבות קישוריות עם פתרונות אודיו באיכות גבוהה, כולל קידוד אלחוטי aptX, המבטיח איכות אודיו ברמת CD על גבי קישוריות בלוטות’, ומעבדי אפליצקיות מולטימדיה MAPX.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות