חדשות היום

QNAP השיקה את QGenie, התקן NAS

נייד המספק בין היתר אחסון קבצים, מטען נייד ושיתוף באמצעות האינטרנט

QNAP Systems השיקה את QGenie, התקן NAS נייד בגודל כיס, במשקל 122 גרם, המספק 7 יכולות שונות וביניהן אחסון קבצים, מטען נייד, שיתוף באמצעות האינטרנט ועוד. בעזרת התכנון הקומפקטי שלו,QGenie מתאים באופן מושלם לנשיאה בכיס, ועם זאת מאפשר יכולות רבות עוצמה המספקות פתרונות יום יומיים לצרכים הניידים של המשתמשים. QNAP  מיוצגת בארץ בלעדית על ידי חברת ויזו’אל.

QGenie מציע פתרון NAS נייד המרחיב באופן אלחוטי וגמיש את נפח האחסון של מכשירים ניידים. משתמשים יכולים למקסם את מרחב האחסון שלהם על ידי העברת קבצים ל-QGenie בעת שהם צריכים לפנות מקום ליותר תמונות, מוזיקה ויישומים. בעזרת שירות myQNAPcloud, במשולב עם היישומים Qsync ו-Qfile, הם גם יכולים ליצור ענן פרטי באמצעותו הם יכולים לשמור, לגשת, לסנכרן ולשתף את כל הקבצים השמורים ב-QGenie תוך כדי תנועה.

“QGenie מאפשר חיבור של עד 20 משתמשים, וגישה לקבצים של עד 8 משתמשים בו זמנית. הוא מושלם לשיתוף מולטימדיה בעת נסיעה ברכב והעברת קבצים גדולים במסגרת מפגשים חברתיים, כיתות סמינר ופגישות עסקיות, וזאת מבלי הצורך לשלוח הודעות דואר אלקטרוני או להחליף התקני USB ניידים אחד עם השני”, אמר האנז סאנג, מנהל מוצר ב-QNAP.

בנוסף, מאפשר QGenie למשתמשים לגבות את ספר הטלפונים שלהם ממכשירים תומכי אנדרואיד ו-iOS על ידי שימוש ביישום הנייד Qfile, וכך להגן מפני אובדן של מידע חשוב.

כשהוא טעון במלואו, ה-QGenie – עם סוללה מובנית של 3,000mAh – יכול לעבוד יותר מ-10 שעות, יותר מממוצע השימוש ביום עבודה. QGenie יכול גם לשמש כסוללה ניידת לטעינת מכשירים ניידים, והוא גם מספק נקודת גישה ניידת (AP) לשיתוף גישה לאינטרנט עם מספר התקנים בעזרת חיבור קווי או אלחוטי, נקודה חמה של טלפון חכם, או דונגל 3G/4G/LTE.

כשמחברים אותו למחשב PC או MAC באמצעות חיבור USB 3.0, ה-QGenie הופך באופן אוטומטי לכונן SSD נייד עתיר ביצועים המספק גישה מהירה לקבצים עם מהירות מרבית של 120 מגה-בייט/לשנייה בפעולות קריאה, ו-40 מגה-בייט/לשנייה בפעולות כתיבה.

QGenie יכול גם לתפקד כהתקן לוויין עבור התקני Turbo NAS. משתמשים יכולים להעתיק קבצים מה-Turbo NAS ל-QGenie, וההפך, וזאת באמצעות שימוש בפונקציית ההעתקה בנגיעה אחת באמצעות USB, וכן ליהנות מגישה קלה יותר לכל הקבצים באמצעות היישום הנייד Qfile. מסך ה-OLED מספק חוויית משתמש משופרת ומציג באופן ברור את מצב המערכת, כולל שטח אחסון פנוי, עוצמת סוללה, חיבורים אלחוטיים ועוד.

QGenie תואם להתקנים מבוססי חלונות, מקינטוש, אנדרואיד ו-iOS, ומציע גמישות רבה בהעברת ושיתוף קבצים.

פרטי תצורה עיקריים: מעבד במהירות 600 מגה-הרץ, יציאת USB 3.0, סוללה מובנית בנפח 3,000mAh, כונן SSD בנפח 32 ג’יגה-בייט, חיבור לרשת מקומית, חריץ לכרטיס SD, תצוגת OLE

זמינות: אמצע אוגוסט. מחיר: 590 שקל

למידע נוסף אודות QGenie, אנא בקרו בעמוד המוצר.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות