תאגיד הענק Schott מגרמניה מקים עם חברת אלגטק הישראלית בערבה אתר מחקר ופיתוח

תאגיד הענק Schott מגרמניה בשיתוף עם חברת אלגטק הישראלית מקימות בערבה אתר מחקר ופיתוח לבחינה של אמצעים ייחודיים ליצור מיקרו אצות

28 ספט 2014, אלגטק(אלגאטכנולוג’יס) בקיבוץ קטורה תקצה אתר בטא-סייט לבחינה ופתוח שלמרכיביםטכנולוגיים חדשניים להגברתהיעילותבייצורמיקרו- אצות. מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל לתאגיד הענק Schott.

חברת Schottהגרמנית, היא אחת החברות הותיקות בעולם בתחום הזכוכית. החברה מפתחת ומייצרת מודולים של מערכות מתקדמות למגוון שימושים ומובילה בפיתוח מרכיבי זכוכית לתעשיית הפארמה, הכימיה והסולאר.

אלגטק מקיבוץ קטורה היא מובילה עולמית בגידול מיקרו-אצות לצורך הפקת מרכיבים טבעיים ייחודיים לתעשיית הפארמה, תוספי תזונה והקוסמטיקה.לאחרונה הכריזה אלגאטק כי היא תשקיע 60 מיליון שקלים בהרחבת המפעל שלה, בפיתוח וייצור של אצותחדשותובשיפורתהליכיהעיבודשל מוצר הדגל שלה: AstaPure® – אסתקסנטין טבעי.

“אנו גאים מאוד לשתף פעולה ולהוות מוקד לחדשנות עבור אחת החברות המובילות בעולם”, אמר חגי שטדלר, מנכ”ל אלגטק. “הידע הנרחב של אלגטק בתחום טכנולוגיות גידול האצות, בכפיפה אחת עם יכולות הייצור המגוונות של Schott, יאפשר לשתי החברות לפתח פתרונות מתקדמים לתעשיית האצות. השותפות עם Schott מהווה צעד נוסף לקראת השגת יעדינו למטב את אפקטיביות הייצור שלנו, ולהרחיב את יכולות הפיתוח שלנו בתחום מוצרים מבוססי מיקרו-אצות, שוקשמתפתחמאודבשניםהאחרונותבכלהעולם, וכחלקמהטרנדהעולמילצריכתתוספימזוןומוצריקוסמטקהטבעיים. העצמת יכולות הייצור שלנו, ויכולות הייצור של מוצרים באיכות גבוהה בטכנולוגיות חדשניות, תאפשר לנו לשמר את מעמדנו כמובילים בשוק הגלובלי.”

אביעד לוי, מנהל המשרד הישראלי של חברת Schott: “חברת שוט שמחה מאוד על ההזדמנות לעבוד ולצעוד קדימה עם חברה צעירה ודינמית המראה תעוזה ורצון להוביל את תחום גידול האצות, דבר המוכיח שוב שגם בארץ אפשרי שתהיינה חברות ייצרניות עם טכנולוגיה חדשנית בעלת יכולת להוביל את השוק העולמי. חברת שוט פעילה בתחום האצות ונמצאת במחקר מתמיד מול גופים אקדמאים ותעשייתיים ומשקיעה רבות בהנדסת מוצרים שיענו לצרכי אלו בשוק. על כן הקשר בין שתי החברות אינו בכדי, כי אם הזדמנות שחברת שוט זיהתה לנגד עיניה לשתף פעולה עם שחקן מפתח בעולם והאפשרות הניתנת לשתי החברות גם יחד ליישם את הרעיונות המגיעים מהמו”פ מחד של חברת שוט עם צרכים המגיעים מחברת אלגטק טכנו’ ובחינתם בסביבת גידול אמיתית. “

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות