חדשות היום

ההדפסה וסריקה בכף ידך

מהיום ניתן להדפיס ולסרוק ישירות מהסמרטפון או מהטאבלט לכל מדפסות brother האלחוטיות שברשת

יישום חדש המוטמע בדגמי המדפסות של brother מאפשר הדפסת תמונות וסריקת מסמכים בקלות ובפשטות ישירות מהסמרטפון או הטאבלט על ידי מדפסות החברה.

המדפסות המתקדמות של brother מאפשרות להדפיס ישירות מהסמרטפון את תכני המכשיר כגון תמונות, דפי אינטרנט, הודעות דוא”ל ומסמכים שונים ע”י שימוש באפליקציית ה-iPrint&Scan וכמו כן סריקה מהמדפסת המשולבת ישירות לטלפון החכם. יותר מזה – במדפסות החכמות של brother ניתן לתקשר ישירות מהמסך המדפסת עם ענני מידע כמו: Google Cloud, Dropbox ,Facebook וכו’ – למשוך מסמך או תמונה להדפסה או לסרוק ישירות לענן בלי שום צורך במכשיר מתווך כגון מחשב או סמרטפון.

מדפסות החברה יודעות לזהות ולהדפיס ישירות מהסמרטפון מגוון רחב של פורמטים כגון מסמכי טקסט,PDF, WORD EXCEL ו-PowerPoint ואת קבצי התמונות השונים. המדפסות אף מאפשרות הדפסת מסמכים ותמונות ישירות משירותי הענן השונים.

השימוש באפליקציה מתאפיין בממשק קל ונח ומאפשר הדפסת תמונות בלחיצת כפתור ישירות ממצלמת הסלולר וסריקת מסמכים מהמדפסת ישרות לסמרטפון הפרטי או הטאבלט. האפליקציה מבצעת חיפוש וזיהוי אוטומטי עבור מכשירים נתמכים ברשת האלחוטית המקומית ללא צורך בכבלים, במחשב או בהתקנת דרייבר מיוחד. כמו כן ניתן לשלוט על אלמנטים רבים בהדפסה כגון סוג וגודל הנייר, מס’ עותקים, הדפסת צבע או בשחור/לבן ועוד.

דני גבירץ, מנכ”ל רשף פתרונות הדפסה, המפיצה הבלעדית של מדפסות brother בישראל, מסר כי “כיום כלי העבודה החשוב שלנו הוא הסמרטפון או הטאבלט ולכן הדפסה וסריקה ישירה הם הצעד הטבעי הבא.” הוא מוסיף כי “ב-brother מבינים כי המדפסת אינה רק כלי עבודה מחובר למחשב במשרד אלא צריכה להיות מותאמת לחוויית המשתמש של הצרכן החדש, שרוצה ניידות מלאה ואפשרות לשימוש ממגוון מכשירים ניידים ונייחים בכל מקום”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות