חדשות היום

זיילינקס, Northwest Logic ו-Xylon מכריזות על IP ממשק MIPI ליישומי מצלמות וצגי וידאו

זיילינקס (Xilinx), ענקית הרכיבים המתכנתים (FPGA), בשיתוף פעולה עם Northwest Logic ו-Xylon (שותפות בכירות בברית החברות של זיילינקס) הכריזו על הזמינות של ממשקיIP  MIPI לרכיבי Low CostשלXilinx  לישומי מצלמות וצגי וידאו הרגישים לעלות. ה-MIPI DSI (ממשק טורי לצגים) וה-MIPI CSI-2 (ממשק טורי למצלמות) הפכו לסטנדרט בתעשייה לקישור מצלמות וצגי וידאו שאינם יקרים, בקשת רחבה של מערכות משובצות. כעת, ניתן להשתמש ב-FPGAs של זיילינקס כדי לחבר חיישני תמונה ו-ASSPs התומכים בתקני ה-CSI-2 וה-DSI לצורך פיתוח של יישומים רחבי פס התומכים ב-4K2K ומעלה. התמיכה ב-MIPI מוסיפה ומעמיקה את המחויבות של זיילינקס למוצרי Smart Vision שכן היא מאפשרת קידום ופיתוח של יישומי ניתוח בזמן אמת ותצוגות אימרסיביות (מערכות מציאות מדומה).

חברת Northwest Logic מספקת את כל מרחב Controller Cores של ה-DSI (Host and Peripheral) ו-CSI-2 (Tx ו-Rx). הליבות הללו תומכות באופן מלא בהפעלתMIPI  עם 1-4 נתיבים (lanes) ועם 8 נתיבים (2 X 4 נתיבים). הליבות מגיעות משולבות עם לוגיקת PHY למימוש טכניקת התממשקות MIPI עם רכיבי Low Cost  של זיילינקס.

חברת Xylon מספקת מגוון רחב של ליבות IP לעיבוד וידאו. החברה לקחה את ממשק ה- FMC, המאפשר התממשקות מודולרית בכרטיסי הפיתוח של זיילינקס, ליישום ממשק Low cost MIPI עם ליבות ה-DSI ו-CSI-2 של Northwest Logic ואת הליבות שלה עצמה על כרטיסי הפיתוח שלZynq® All Programmable SoC (ZC702 & ZC706)  כדי ליצור מערכת הדגמה מקיפה.

מערכת ההדגמה לוקחת זרם של וידאו “חי” מחיישן OmniVision CMOS (OV16820), מעבדת אותו ב-FPGA של זיילינקס ולאחר מכן שולחת אותו אל צג תואם MIPI.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות