חברת ASUS מכריזה על שעון חכם בתערוכת IFA 2014

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (3.9) בברלין, הציגה החברה את ה- ZenWatch, כניסתה הראשונה לעולם המחשוב הלביש עם שעון חכם מתקדם, את ה- EeeBook, סדרת מחשבים ניידים חדשה ומעוצבת במחירים משתלמים במיוחד, ומוצרים חדשים בסדרת ה- MeMo Pad וה- ZenBook.

חברת ASUS, קונצרן המחשבים העולמי, פתחה היום את השתתפותה בכנס IFA בברלין, גרמניה, במסיבת עיתונאים בה חשפה שורה של מוצרים חדשים ומתקדמים, בראשם ה- ASUS ZenWatch, שעון חכם ראשון מתוצרת ענקית הטכנולוגיה הטאיוואנית, המריץ את מערכת ההפעלה עטורת השבחים Android והינו פרי שיתוף פעולה עם Google. ה- ZenWatch מציע סנכרון קל ונוח עם כל טלפון חכם המריץ את מערכת ההפעלה Android, החל מגרסת 4.3, מגוון יישומי ניהול מידע, בריאות וכושר, לצד הנאה משימוש בממשק הייחודיASUS ZenUI,  המציע עולם שלם של אפליקציות ותפריטים בלעדיים ללקוחות עולם ה- Mobile של ASUS, כל זאת בעיצוב אלגנטי, כמיטב המסורת של ASUS.

בשורה נוספת במסיבת העיתונאים של החברה הגיעה בדמות סדרת מחשבים ניידים (Notebooks) חדשה, בעיצוב צעיר ובמחיר משתלם במיוחד, תחת השם ASUS EeeBook. הסדרה תציע מוצרים מעוצבים המצוידים במסך בגודל 11.6″, מעבד Intel Atom מרובע ליבות, מערכת ההפעלה Windows 8.1, משטח מגע רחב ומקלדת מלאה, בניידות מרבית ובארבעה צבעים.

עוד הכריזה ASUS, על מוצרים חדשים בסדרת ה- MeMo Pad, סדרת הטאבלטים הפופולארית, ובסדרת ה- ZenBook פורצת הדרך, סדרת המחשבים האולטרה ניידים הראשונה בעולם. שני דגמי הטאבלטים החדשים, ME572C ו- ME572CL, הם טאבלטים מבוססי מערכת ההפעלה Android KitKat 4.4, בעלי מסך 7″ באיכות FHD עם טכנולוגיית IPS ומעבד Intel Atom מרובע ליבות, לביצועים חזקים במיוחד בניידות מרבית. גם המצטרפים החדשים למשפחה ה- MeMo Pad מאפשרים כמובן שימוש בממשק המשתמש הייחודי ASUS ZenUI וזמינים בעיצוב מלא סטייל בשלושה צבעים: שמפנייה, שחור ואדום – יין. המצטרך הטרי למשפחת ה- ZenBook, ה- UX305, הוא מחשב האולטרה נייד QHD הדק ביותר בעולם. מצויד במעבד Intel ® Core ™ M, במסך 13.3″, בעובי 12.3 מ”מ ומשקל 1.2 ק”ג בלבד, ממשיך ה UX305 את המסורת הקלאסית של סדרת ה- ZenBook ומשלב ביצועים חזקים עם יוקרה ואלגנטיות, לריבוי משימות במהירות תגובה מקסימלית. כמיטב המסורת של ASUS זכה ה- ZenBook החדש לעיצוב חדשני וייחודי בארבעה צבעים: אדום, כחול, לבן או שחור.

* מועדי הגעה לישראל ומחירים רשמיים ימסרו בהמשך *

את כל המוצרים שהציגה ASUS במסיבת העיתונאים ניתן יהיה לראות ב- ASUS Media Lounge שממוקם ב- Berliner Freiheit, Berliner Freiheit 2, 10785 Berlin. המתחם יהיה פתוח לעיתונאים בתאריכים 4-5.9.14 ובתאריכים 8-9.9.14, בין השעות 09:00-19:00.  

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות