חדשות היום
בתמונה - מנכ"ל טאואר-ג'אז, ראסל אלוואנגר

טאואר-ג’אזו-Triune הודיעו על תחילת ייצור המונישל משפחת מוצרי Neo-Iso

ה-Neo-Iso, מאפשר הקטנת מימדי מערכות אוטומציה ביתית תוך הגברת האמינותוהפחתת העלות

שוק האוטומציה הביתית צפוי להגיע ל-16.4 מיליארד דולר ב-2019, המהווה קצב גידול שנתי של 24.6%

טאואר-ג’אזו- Triune הודיעו היום על תחילת ייצור המוני של מוצרי Neo-Iso שפותחו על ידי Triune תוך שימוש בפלטפורמת ה-Power Managementהמתקדמת של טאואר-ג’אז בגיאומטריית 0.18 מיקרון.מוצרי ה-Neo-Iso של Triune הינם חדשניים ומיועדים למערכות אוטומציה ביתיות ושני המוצרים המובילים שהגיעו כעת לשלב הייצור ההמוני בטאואר-ג’אז מאפשרים ייצור מערכת אוטומציה ביתית שהיא דקה, קטנה, ניידת ואמינה.

על פי דו”ח שפורסם ע”י מכון מחקרי השוק Transparency צפוישוק האוטומציה הביתית להגיע ל 16.4 מיליארד דולר ב-2019 עם קצב גידול שנתי של 24.6% בין השנים 2014 ל-2019.

“חברנו ל-טאואר-ג’אז לפיתוח טכנולוגיה ייחודית וחדשנית זו שכן הם הציעו את התהליך הטוב והמתאים ביותר לצרכים שלנו”, אמר רוס טגאטז , נשיא Triune. “טכנולוגית ה-Neo-Iso שלנו ממנפת את היכולות של טאואר-ג’אז לאספקת פתרונות ייחודיים שיסייעו בבידול יישומי האוטומציה הביתית שלנו ואנו מצפים לפיתוח מספר מוצרים חדשים נוספים המבוססים על טכנולוגיה זו”.

“Triune היא שותף חזק, ואנו שמחים לראות מוצרים חדשניים כגון Neo-Iso המשתמשים בפלטפורמת ה-Power Management שלנו”, אמר ד”ר מרקו רקאנאלי, סגן נשיא בכיר המנהל את החטיבה העסקית של Power Management בטאואר-ג’אז. “עבודה עם לקוחות כדוגמת Triune מאתגרת את יכולות הביצוע והחדשנות, ועוזרת לנו להביא לשוק את הפתרונות הטכנולוגיים הטובים ביותר מסוגם. פלטפורמת 0.18 מיקרון שלנו משלבת מכשירים בעלי התנגדות נמוכה ומתח גבוה שהם הטובים ביותר בתעשייה ומשרתים את שווקי הצרכנות, התעשייה והרכב. “

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות