חדשות היום

טאואר-ג’אז מודיעה על תחילת ייצור של ערכת שבבים המיועדת לשידורי טלוויזיה בלוויין

חברת Global Invacom בחרה בטכנולוגיית ה- SiGeBiCMOS המתקדמת והייחודית של טאואר-ג’אז; זו הפעם הראשונה שבה יצרני ציוד טלוויזיה בלווין יכולים לעצב מערכת אחת הניתנת לתכנות עבור כל השווקים הגלובליים

טאואר-ג’אז, ו-Global Invacom הודיעו היום על ייצור של מערכת שבבים עבור תוכנה המיועדת לשידורי טלוויזיה בלווין – “רומיאו ויוליה” – לשימוש ביישומים גלובליים. זו הפעם הראשונה בה מתאפשר ליצרניות ציוד לשידור לוויני לתכנן מערכת תכנות אחת המותאמת לכל השווקים העולמיים וזאת באמצעות מערכת השבבים של Global Invacom המבוססת על טכנולוגיית ה-BiCMOS SiGe המתקדמת והייחודית של טאואר-ג’אז. ערכת שבבי “רומיאו ויוליה” מאפשרת ליצרני ציוד לוויני לפתח מגוון של מוצרי FibreIRS ™ המתחרים עם כל תוכנת שידור לווייני בעולם בשל התכנון הייחודי.

“השקנו את ערכת שבבי “רומיאו ויוליה” כדי לפתוח משמעותית את השוק למוצרים חסכוניים יותר, הניתנים לשימוש בכל העולם, כולל הפצת שירותי טלוויזיה בלווין בבתי מגורים, בתי מלון ובתי עסק,” אמר איאן וולש, סמנכ”ל פיתוח עסקי ב- Global Invacom.

מלקולם בורל, המנהל הטכני של Global Invacom הוסיף, “בחרנו בטאואר-ג’אז כשותפה אסטרטגית לייצור נוכח ההיצע הטכנולוגי המתקדם שלהם והשימוש בפלטפורמת התכנון שלהם המאפשרת מתן מענה לכל צרכי המוצר תוך תכנון מדוייק ובזמן קצר. “

“אנו שמחים כי Global Invacom בחרו בטכנולוגית ה-SiGeBiCMOS שלנו לפתרון החדשני שלהם לשירותי טלוויזיה בלווין. טכנולוגיית ה-RF שלנו מאפשרת להשיג ביצועים טכנולוגיים מהמתקדמים בעולם בתחום התקשורת הלוויינית”, אמר ד”ר מרקו קרנאלי, סמנכ”ל היחידה העסקית RF & HPA .

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות