חדשות היום

מייקל דל העניק תואר שותף השנה לחברת “יעל פתרונות משולבים” בכנס השותפים השנתי

  • מייקל דל דיבר בפני שותפי הערוצים של החברה במהלך כנס Partner Direct Solutions שהתקיים השנה בבריסל זו השנה השישית.
  • תשעה שותפים בדרגות Premier ו-Preferred מאזור EMEA זכו להוקרה מדל על מאמציהם

כנס PartnerDirect Solutions השנתי של חברת Dell התקיים אתמול בבריסל זו השנה השישית. בכנס העניקה Dell פרסים לתשעה מפיצים בדרגות Preferred ו-Premier מאירופה והמזרח התיכון אשר סיפקו במהלך השנה פתרונות מצוינים ללקוחות וחוללו צמיחה משמעותית. כיום יש ל-Dell באזור EMEA 158 מפיצים בדרגת Premier, גידול של 33% מאז השנה שעברה.

תואר “שותף השנה” ניתן השנה בפעם הראשונה, לחברת “יעל פתרונות משולבים”, כהוקרה על מחויבותה המיוחדת למכירת הפתרונות של Dell, נציגי החברה באירוע נתי אברהמי, מנכ”ל קבוצת יעל וליאור גולן סמנכ”ל תפעול ומכירות.

לדברי נתי אברהמי מנכ”ל קבוצת יעל: “אנחנו גאים בקבלת הפרס המבטא את השותפות האיתנה והמוצלחת ביננו ובין חברת Dell במגוון רחב של מוצרים. הפעילות המשותפת אפשרה לנו לתת שרות למגוון רחב של מוצרים ולמגוון רחב של לקוחות בכל הגדלים ובכל מגזרי השוק. אנו רואים את השותפות עם Dell מתרחבת בשנים הקרובות לטובת קהל לקוחותינו”

לדברי שלומי קוארטלר, מנכ”ל Dell ישראל:”בין “יעל פתרונות משולבים” ו-Dell קיימת שותפות אסטרטגית למעלה מ-10 שנים ובשנה החולפת ביצענו עשרות פרויקטים משותפים מבוססי טכנולוגיות Dell. זכייתה של “יעל פתרונות משולבים” בתואר “שותף השנה” מסמלת את הצלחת השותפות בין שתי החברות וזוהי הוכחה נוספת לכך שמוצרי האיחסון המתקדמים של Dell הינם הבחירה המועדפת על ידי לקוחות הEnterprise בישראל”.

בנאומו הדגיש מייקל דל, מנכ”ל חברת Dell, את החשיבות של שותפי הערוצים לאסטרטגיה העסקית ארוכת הטווח של דל ודיבר על הצמיחה והתנופה המרשימות של שותפי הערוצים באזור EMEA ובעולם כולו: “שותפינו הם חלק בלתי נפרד מהסיפור של דל. כשהם מצליחים, גם דל מצליחה. אנו משקיעים בשותפי הערוצים שלנו ומרחיבים את עסקינו יחדיו. אני נרגש מאוד מההצלחה ועוד יותר כשאני חושב על ההזדמנויות שטומן העתיד”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות