חדשות היום

סמסונג מציגה טלוויזיות מתקדמות עם מסך קעור בתערוכת IFA 2014

מרחיבה את היצע דגמי הטלוויזיה עם מסך קעור ופתרונות שמע, וחושפת יצירה אמנותית בהשראת הטלוויזיה הקעורה של האמן הנודע מיגל שבלייה

סמסונג חושפת היום בתערוכת IFA 2014 את החוויה האופפת האולטימטיבית עם היצע מורחב של טלוויזיות קעורות ומוצרי שמע חדשים. החברה הציגה 17 מסכי טלוויזיות קעורים FHD, UHD ו-LED, בגדלים שבין 48 ל-105 אינץ’ המספקים חוויית צפייה מלהיבה ומרתקת. כמו כן, הציגה טלוויזיה מהפכנית גמישה בגודל 105 אינץ’ UHD, וכן מערכת שמע קעורה Curved SoundBar.

“אנו החלוצים בעידן חדש של צפייה בטלוויזיה: עידן המסכים הקעורים. זהו קונספט עיצובי פשוט אך רב עוצמה שמשדרג מאד את חוויית הצפייה ואת החוויה החושית כולה,” אמר HyunSuk Kim, סגן נשיא בסמסונג. “תערוכת IFA 2014 היא הזדמנות מצוינת להציג את הדור הבא של הטלוויזיות הקעורות ולהמחיש כיצד הן ישפיעו על איכות הצפייה הביתית ועל שוק הטלוויזיות בכלל.”

פתרונות כוללים עם מסך קעור כמענה לכל הצרכים

בתערוכה השנה, סמסונג מציגה לראשונה בשוק האירופי את המגוון הרחב ביותר של טלוויזיות קעורות ומוצרי שמע. החברה הציגה 17 דגמי טלוויזיה עם מסך קעור UHD, FHD ו-LED, בגדלים שבין 48 אינץ’ ועד מסך UHD בגודל 105 אינץ’, שהוא המסך הקעור הגדול בעולם, שהושק לראשונה בשוק האירופי ביולי.

מסך זה הוא בעל יחס רוחב-גובה 21:9 המאפשר לצופה ליהנות מחוויה קולנועית מרתקת בבית. במסך 11 מיליון נקודות (פיקסלים) (5120×2160), כלומר, רזולוציה הגבוהה פי חמישה ממסך Full HD. במסך מותקנת טכנולוגיה המבצעת התאמה אוטומטית של כל תוכן לרזולוציית UHD. בנוסף, המסך מצויד בטכנולוגיית איכות התמונה Peak Illuminator הייחודית ל-Samsung, שמבליטה הבדלים קלים בבהירות ומדגישה ניגודיות. טכנולוגיה זו מגדילה את טווח הבהירות על המסך להצגה משופרת של פרטים, ואפילו כשמוצגות תמונות כהות מאד. כמו כן, טלוויזיית Samsung 105” Curved UHD TV מצוידת ברמקולים מובנים בעוצמה של 160 וואט, המספקים חוויית צפייה מרתקת. בטלוויזיה משולב מאפיין Timeless Gallery המעניק תוספת יפה לעיצוב הפנים של כל בית.

סמסונג מציגה לראשונה את הטלוויזיה הגמישה המהפכנית ברזולוציית UHD, שהיא הטלוויזיה הגמישה הראשונה והגדולה ביותר בעולם. הטלוויזיה הגמישה היא רב-שימושית עם חווית צפייה מרתקת. הטלוויזיה היא בגודל 105 אינץ’ UHD ויחס רוחב-גובה של 21:9. את המסך ניתן לכופף בקלות ממצב שטוח למצב קעור, והמשתמשים יכולים לבחור בחוויית הצפייה המועדפת עליהם (קעור או שטוח). הדגם מעוצב לפי קונספט Timeless Gallery החדש של סמסונג, ובעל קיעור 4200R כאשר המסך קעור. הטלוויזיה כוללת גם את הטכנולוגיות UHD Dimming ו-UHD Upscaling להצגת תמונה מפורטת וחדה יותר ובעלת ניגודיות משופרת.

עוצמת שמע חזקה לחוויית צפייה משופרת

בנוסף להשקת דגמי הטלוויזיה החדשים, מכריזה סמסונג על מערכת שמע מדגם HW-H7500 Curved SounBbar, הראשונה בעולם המותאמת במיוחד לטלוויזיות Curved TV של סמסונג. הרמקולים הקעורים מזכירים את העיצוב של אולם קונצרטים, ומספקים סביבת שמע 8.1 עם שמע היקפי איכותי.

סמסונג הציגה גם את דגם הרמקול האלחוטי החדש M3 המצטרף לסדרת Wireless Audio Multiroom. זהו דגם במחיר נוח הכולל שני מצבי הפעלה, ונשלט בקלות מהתקנים חכמים. הוא מאפשר להשמיע מוזיקה שמאוחסנת בהתקנים שונים ברמקול יחיד.

בנוסף, סמסונג הכריזה על שותפות עם חברת Spotify, המאפשרת למשתמשי Spotify Connect להשמיע את המוזיקה שהם אוהבים בכל מקום בבית. מעכשיו, משתמשי Spotify Connect יכולים לראשונה להשמיע מוזיקה באמצעות שני רמקולי Samsung Wireless Audio Multiroom במקביל.

הרחבת האקו-סיסטם של ה-UHD עם תקנים להגנת תוכן ותוכן UHD משובח

סמסונג מחויבת להרחבת האקו-סיסטם של ה-UHD ולפיכך משתפת פעולה עם השמות הגדולים ביותר בעולם הבידור, כגון אמזון, נטפליקס ושותפי תוכן אירופיים גדולים לרבות Maxdome, Wuaki.tv ו-CHILI. במקביל, גופי שידור גדולים ברחבי אירופה יציעו דגמי טלוויזיה נבחרים, סרטים ושידורי ספורט ברזולוציית UHD מדהימה ללקוחות המחזיקים בטלוויזיות ה-UHD הקעורות של סמסונג.

החל מספטמבר, מכשירי הטלוויזיה UHD הקעורים של סמסונג יתמכו בהזרמת UHD של Netflix במדינות נוספות באירופה במקביל להרחבת השירות של Netflix למדינות אלו. הרחבה זו תאפשר צפייה בכותרים פופולריים כגון העונה השניים של “בית הקלפים” ברזולוציית UHD. אמזון משתפת פעולה עם אולפני קולנוע גדולים בהוליווד ורשתות טלוויזיה לאספקת סרטים שוברי קופות ותוכניות טלוויזיה במקביל לסדרות טלוויזיה מקוריות של אולפני אמזון באיכות UHD עוד השנה.

סמסונג משתפת פעולה עם שותפים בתעשייה בפיתוח פתרון להפצה מאובטחת של תוכן UHD. שיתוף הפעולה עם האגודה לאחסון תוכן מאובטח (SCSA) שבין מקימיה חברת סאן-דיסק, פוקס המאה ה-20, וורנר ברוס וווסטרן דיגיטל, יביא לפיתוח תקני אבטחה לאחסון תוכן. באופן זה, סמסונג תוכל לספק תוכן הוליוודי איכותי לצרכנים באמצעות שירות הורדות.

שיתוף פעולה אמנותי עם האמן הדיגיטלי הנודע מיגל שבלייה

לסיום, במסגרת תערוכת IFA 2014 הקימה סמסונג מיצג אומנותי בשם “The Origin of the Curve” בשיתוף עם אמן הדיגיטל הנודע מיגל שבלייה (Chevalier). המיצג ממחיש את היופי שבטלוויזיות Curved UHD של סמסונג. המיצג שואב השראה מהעוצמה ומהיופי שבצורות קעורות, ומורכב ממספר קשתות חופפות המתבססות על העיצוב החדש והמרהיב של טלוויזיות Samsung Curved UHD TV החדשות. על מסכים מוצגים צבעים ותמונות באיכות UHD והם מתמזגים ומתפצלים, לעיתים בקצב איטי ולעיתים בקצב מהיר. כמו כן, חיישני אינפרה-אדום המותקנים בביתן סמסונג מאפשרים למבקרים לתקשר עם המיצג, ולשנות אותו באמצעות מגע או תנועה.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות