חדשות היום

עכשיו אפשר לגלות: סרטון ההרס של קטלין רייטר שרץ ברשת – חלק מקמפיין ויראלי של ענקית הפלאש, סאנדיסק

עכשיו אפשר לגלות:

סרטון ההרס של קטלין רייטר שרץ ברשת – חלק מקמפיין ויראלי של ענקית הפלאש, סאנדיסק

הסרטון הוויראלי ששיגע את הרשת בשבוע האחרון, בו רואים את קטלין רייטר, זוכת העונה הראשונה של דה וויס, הורסת את סט הצילומים, הוא חלק מקמפיין וויראלי של ענקית זכרונות הפלאש, חברת סאנדיסק. זו פעם ראשונה שהחברה האמריקנית שמחזיקה בישראל 3 מרכזי פיתוח, יוצאת במהלך מסוג זה. מעבר לכיכוב בסרטון, רייטר תופיע גם בקמפיין שלטי חוצות שייפרס בכל הארץ. היקף הפרויקט מוערך בכחצי מיליון ש”ח.

בסרטון שזכה כבר למאות אלפי צפיות ולסיקור בשלל אתרים, נראית רייטר, לאחר שאיבדה את מכשיר הקונקט (Connect) שלה, הורסת בשיטתיות אולפן הקלטות, עד שהיא מוצאת להפתעתה את הגאדג’ט הנחשק בכיסה האחורי…

הסאנדיסק קונקט הוא ליין מוצרי אחסון פלאש אלחוטיים, המשמשים כמרכז בידור נייד. באמצעות אפליקציה ידידותית למשתמש, הם מספקים אחסון וגישה אלחוטית לסרטים, מוסיקה ומסמכים שטוענים עליהם, ואפשרות נוחה לחלוק תכנים במספר מכשירי מובייל ובמגוון מערכות הפעלה שונות, בין אם מדובר באייפון, אייפד, מערכות אנדרואיד, קינדל, אייפוד, מחשבי פי סי ומק. עוד מידע על הקונקט ניתן למצוא באתר: http://www.sandisk.com/goto/connect-il/.

“בחרנו בקטלין כמישהי אהודה ומוכרת, המייצגת את הדור הצעיר ובאה מעולם המוסיקה. הקמפיין הנוכחי מכוון לבני נוער וצעירים. היה ברור לכל המעורבים שהיה צריך ללכת על פרסום שמדבר אליהם בגובה העיניים”, אומר עודד קטקו, מנהל מכירות סאנדיסק ישראל. “החבר’ה הצעירים הם הצרכנים הכבדים ביותר של מכשירים זוללי זיכרון. הם מצלמים בלי סוף ומעבירים קליפים ומוזיקה בין החבר’ה ולכן הקונקט תפור עליהם”.

קרדיטים:

צלם- רן גולני, איפור- אינגריד פלדמן, סטייליסטית- הילה חילו, שיער- יונתן כליפה, משרד פרסום – ציבלין דיגיטל, משרד יחסי ציבור: דוניצה תקשורת.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות