חדשות היום

פלאפון בחרה באריקסון כספק יחיד להרחבת פרישת רשת ה

LTE החברות חתמו על הסכם ארוך טווח להמשך פריסה ארצית של דור 4

חברת אריקסון הודיעה היום (ג’)על הרחבת שיתוף הפעולה עם חברת פלאפון וחתימה על הסכם מסגרת לשלוש שנים,במסגרתו אריקסון תהיה הספק היחיד של פלאפון להרחבת פרישת רשת דור הרביעי (LTE).ההסכם מהווה הרחבה של ההסכם שנחתם באפריל השנה לפרישת השלב הראשון של הרשת.

פלאפון  השיקה באוגוסט את רשת הדור הרביעי,בהתאם להיתר שקיבלה ממשרד התקשורת,וממשיכה לפרוש אתרי רדיו בקצב מהיר להשגת פרישה ארצית מלאה. פלאפון מפעילה את הרשת על תדר זמני ברוחב 5 מגה הרץ,כפי שקיבלו כל חברות הסלולר  ממשרד התקשורתותצטייד בתדרים מתאימים במסגרת מכרז התדרים שצפוי להתקיים לקראת סוף שנה זו.

הציוד שתספק אריקסון יתמוך גם בטכנולוגית ה – Advanced LTE המתקדמת,שנמצאת בתחילת דרכה בעולם,ותאפשר לפלאפון להגיע לקצבי שיא של עד 450 מגה ביט בשנייה בהורדת נתונים.כךתוכל פלאפון להיות הרשת המתקדמת והמהירה בישראל בארץ ומהמתקדמות בעולם.

גיל שרון,מנכ”ל פלאפון, אמר היום:”פלאפון נמצאת בשלבים מואצים של פרישת רשת הדור הרביעי.החלטנו להמשיך עם אריקסון כספק יחיד גם ברשת הדור הרביעי,כפי שעשינו בדור השלישי.  אסטרטגיה זו הוכיחה עצמה כאשר העמדנו את הרשת המהירה והאיכותית בישראל,וזו מטרתנו גם עתה.שרון ציין כי ״אריקסון היא ספקית תשתיות הסלולר המובילה בעולם ובזכות הציוד של אריקסון נוכל להיות הרשת המתקדמת בישראל גם בשנים הקרובות”.

אלון ברמן,מנכ”ל אריקסון ישראל, אמר היום:”אנו מודים לפלאפון על העמקת הקשר ארוך השנים אתנו.אריקסון תספק לפלאפון את המערכות החדישות והמתקדמות ביותר,עם יכולות שדרוג מובנות שיאפשרו פרישת רשת דור רביעי מתקדמת ואיכותית גם בעתיד”.

רשת  דור רביעי (LTE)מאפשרת מהירות גלישה גבוהה ביותר,פי כמה מהרשתות הקיימות.הקצבים הגבוהים יוצרים חוויית גלישה יוצאת דופןומאפשרים צפייה בתכני וידיאו באיכות מדהימה.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות