חדשות היום

פרוטליקס ממנה את מר משה מנור כנשיא ומנכ”ל החברה

כרמיאל, 29 בספטמבר 2014 – חברת פרוטליקס הודיעה היום כי מינתה את מר משה מנור כנשיא ומנכ”ל החברה. מר מנור יכנס לתפקיד עם פרישתו של ד”ר דוד אביעזר ב-2 בנובמבר 2014.

מר שלמה ינאי, יו”ר דירקטוריון החברה, אמר: “אני שמח על הצטרפותו של משה אלינו כמנכ”ל. הוא מביא ידע רב וניסיון עצום הן בתחום הגנרי והן בעולם תרופות המקור, משנותיו כסגן נשיא בכיר בטבע תעשיות פרמצבטיות. כישוריו וניסיונו הרב יהיו לעזר בהתווית המשך דרכה של פרוטליקס. אנו מצפים להובלתו כמנכ”ל”.

מר ינאי הוסיף: “אנו אסירי תודה לדוד על תרומתו העצומה לבנייתה של פרוטליקס, אשר תחת מנהיגותו גדלה מחברת הזנק קטנה, דרך קבלת האישור הרגולטורי לתרופה הראשונה ותחילת המכירות של אלליזו, ועד להרחבת צנרת המוצרים הנמצאים כעת בפיתוח. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו” .

מר מנור אמר: “אני נרגש לקראת היותי נשיא ומנכ”ל פרוטליקס, ומצפה להיות חלק מהגישה המהפכנית של החברה לפיתוח חלבונים תרופתיים רקמוביננטים. אני מאמין שניסיוני הרב בתחום שיווק הפארמצבטי, בשיתופי פעולה עסקיים, ובניהול הפיתוח והמסחור של תרופות חדשניות, יאפשר לי יחד עם צוות ההנהלה של פרוטליקס, לקדם את קו המוצרים המבטיח וטכנולוגית ה- ProCellEx®, ולהרחיב את נתח השוק של אללייזו. אני נרגש לגבי העתיד של פרוטליקס ושמח להיות חלק ממנה.

ד”ר דוד אביעזר: “אני שמח על מינויו של מר מנור למנכ”ל פרוטליקס, ואני מאחל לו הצלחה רבה בהובלת פרוטליקס בשנים הבאות. משה מביא עימו כישורים יחודיים וניסיון רב, החשובים לעתידה של החברה. אני מודה לבעלי המניות של פרוטליקס, לדירקטוריון, להנהלה ולעובדי החברה על ההזדמנות לעבוד עימם במהלך שתיים עשרה השנים האחרונות בכהונתי כמנכ”ל. אני מאמין שיש לפרוטליקס עתיד מזהיר. פרוטליקס ממוצבת היטב תחת ההנהגה החדשה שלה להמשכיות של חדשנות, התקדמות וצמיחה”.

מר מנור שרת במספר תפקידי ניהול בכירים בחברת טבע החל בשנת 1984 ועד 2012.

בתפקידו האחרון שימש כנשיא טבע אסיה והפסיפיק, בהובילו את האסטרטגיה והפיתוח של אזור צמיחה חשוב עבור טבע. לפני כן, היה סגן נשיא קבוצת המוצרים הממותגים הגלובלית, והוביל את הפיתוח והמסחור של תרופות חדשניות. בין השנים 2006-2008, מר מנור היה סגן נשיא בכיר גלובלי – למוצרים חדשניים, והיה אחראי למכירות של מעל 3 מיליארד דולרים במכירות “קופקסון” (Copaxone®) ו”אזילקט” (Azilect®). לפני כן שימש גם כמנהל טבע ישראל.

לאחרונה, מר מנור הינו חבר בדירקטוריון של קמדיס (Kamedis) ושל קורוניס שותפים. משמש גם כיו”ר הדירקטוריון של חברת ההזנק PharmaMEway.

מר מנור הינו בעל תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר MBA מאוניברסיטת תל אביב.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות