תמונה של זהר זיסאפל (מימין) בחנוכת מרכז המחשבים החדש, לוחץ יד ליוסי אשכנזי יו"ר הועד המנהל ובוגר מחזור א בפנימיה. קרדיט צילום: בוב אליעז.

רד הקימה מרכז מחשבים עבור בני הנוער המתחנכים בפנימיית בויאר בירושלים

טקס חנוכת מרכז מחשבים חדש נערך בפנימיית בויאר בירושלים, בהשתתפות הנהלת האגודה לקידום החינוך ונציגי חברת רד. החברה תרמה לפנימייה 36 מחשבים ומסכים, ריהוט, תשתית תקשורת, רשת אלחוטית, תשתית חשמל, מדפסת וטלוויזיה. עלות המיזם: כ-180 אלף שקל.

הפנימייה נועדה לבני נוער בעלי יכולות גבוהות מרחבי הארץ, המעוניינים בסביבה איכותית ברמה החברתית והלימודית. בפנימייה לומדים כ-295 תלמידים בגילאי 12-18, מרביתם בני נוער שבאזור מגוריהם לא נמצאים בתי ספר בהם הם יכולים למצות את יכולותיהם. חזון הפנימייה הוא לטפח, להעשיר ולקדם תלמידים בעלי יכולת אישית ולימודית גבוהה, תוך חתירה למצוינות ותרומה לקהילה.אחוז הזכאות לבגרות בפנימיה עומד על 96% ואחוז הגיוס לצה”ל/שירות לאומי הינו 100%.

זהר זיסאפל, ממייסדי רד תקשורת וקבוצת רד-בינת, חנך את מרכז המחשבים ובמיטב המסורת של החברה בפרוייקטים דומים, הבטיח לתלמידים כי כל תלמיד במקום שיחליט להמשיך ללימודי מדעי מחשב, או אלקטרוניקה בעתיד, יוכל להנות ממלגת לימודים על חשבון רד.

במסגרת פעילותה של רד בקהילה ותמיכתה בחינוך לטכנולוגיה ולמדעים, יוזמת רד במהלך השנה כ- 6 פרויקטים בעלי אופי דומה, המתמקדים בשיפור תנאיהם של תלמידים ובני נוער בפנימיות ובבתי ילדים ברחבי הארץ.

בתמונה המצ”ב:

זהר זיסאפל (מימין) בחנוכת מרכז המחשבים החדש, לוחץ יד ליוסי אשכנזי יו”ר הועד המנהל ובוגר מחזור א בפנימיה

 קרדיט צלם: בוב אליעז

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות