חדשות היום

Flexera Software בחרה ב-Intensity לנציגתה הבלעדית בישראל

Intensity, ספקית ישראלית מובילה לשירותי מומחה בתחום תשתיות ה-IT, הודיעה היום כי נבחרה לנציגתה הבלעדית של Flexera Sftware הגלובאלית, בישראל.

Flexera Software הינה ספקית גלובאלית לפתרונות רישוי תוכנה, תאימות והתקנה של הדור הבא. פתרונותיה של החברה – מסייעים לארגונים גדולים לנצל באופן יעיל ומיטבי את מוצרי התוכנה המותקנים בארגון, תוך הצגה מדוייקת של מלאי המוצרים ואופן השימוש בהם. מוצריה של החברה מסייעים למנהלי הרכש לבצע רכישות תוכנה על בסיס מידע אמין, מדוייק, תוך הבנה גבוהה של מגוון סוגי הרישוי.

במסגרת ההסכם בין 2 החברות, Intensity, אשר הצטרפה לתוכנית השותפים של Flexera, תפיץ ותטמיע את מגוון פתרונותיה של החברה ובכלל זה: FlexNet Manager Suite, App Portal and AdminStudio, המיועדים לניהול מחזור החיים של מוצרי התוכנה בארגון ומהווים חלק חשוב מתחום תשתיות ה-IT, בעיקר בארגונים גדולים.

רות מארי, מייסדת ומנכ”לית Intensity, אומרת: “התאימות והתקנות חיוניים ביותר לפתרונות התוכנה כדי להבטיח לארגון עמידה רציפה של רישוי, השקעות תוכנה עתידיות, כמו גם בדיקת סיכונים ועלויות הכרוכות בשינויים טכנולוגיים בשוטף. מצאנו כי לפתרונותיה של Flexera ביקוש נרחב בשוק הישראלי והוא משלים את הפתרונות שלנו בתחום תשתיות ה-IT. כבר ביצענו חדירת שוק מוצלחת ועליה נדווח בקרוב”.

אבינועם הירשברג, סמנכ”ל הטכנולוגית בחברת Intensity, אומר: “אנו מתכננים להתמקד ב-3 סוגי פתרונות עיקריים, אלה שזיהינו כמבוקשים ביותר בקרב השוק הישראלי ואשר מכסים את הארגון כדי לקבל את הפתרון האולטימטיבי. ביניהם: AdminStudio – ארגז כלים המשמש לבניה ולאריזה של חבילות תוכנה, FlexNet Manager Suite – חבילת כלים לניהול התוכנה בארגון ו-App Portal – חנות תוכנה וירטואלית ארגונית המאפשרת ניהול תוכנה במודל שירות עצמי”

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות