מינויים חדשים באפלייד מטיריאלס ישראל

מינויים חדשים באפלייד מטיריאלס ישראל: אלון שלף מונה לסמנכ”ל כספים דורון בן-סירה מונה לסמנכ”ל פיתוח וניהול עסקי

חברת הננו טכנולוגיה, אפלייד מטיריאלס (Applied Materials) ישראל, הודיעה היום (ג’) על שני מינויים בכירים בתחומים אסטרטגיים לפעילות החברה, אשר נועדו לחיזוק מקצועי וניהולי של פעילות החברה בישראל.

אלון שלף מונה לסמנכ”ל כספים באפלייד ישראל

אלון שלף (47) מונה לתפקיד סמנכ”ל הכספים של אפלייד ישראל. הוא מחליף בתפקידו את אורית טסלר לוי, אשר מונתה לתפקיד סמנכ”לית הכספים של קבוצת הסיליקון באפלייד העולמית ועברה למטה החברה בארה”ב.

לאלון ניסיון רב בתפקידי ניהול כספים בכירים בתעשיית המוליכים-למחצה. הוא שימש בארבע השנים האחרונות כסמנכ”ל וחבר הנהלה במיקרון ישראל ובעברו שימש כסמנכ”ל כספים בנומוניקס (Numonyx) ישראל ולפני כן כמנהל הכספים של מפעלי אינטל בירושלים ובקרית גת.

לאלון שלף תואר ראשון (BA) בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים (MBA), שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים

דורון בן-סירה מונה לסמנכ”ל פיתוח וניהול עסקי

דורון בן-סירה (55) מונה לתפקיד סמנכ”ל פיתוח וניהול עסקי באפלייד ישראל וידווח ישירות למנכ”ל החברה, איתי רוזנפלד.

לדורון ניסיון רב ומוכח במספר תפקידי הובלת מכירות ופיתוח עסקי בחברות טכנולוגיה, טלקום ואבטחת מידע גלובליות. הוא עבד שנים רבות באסיה. בשלוש השנים האחרונות שימש דורון כמנכ”ל חברת Sky Vision, ספקית פתרונות טלקום מובילה במדינות מתפתחות. בעבר שימש בן-סירה כנשיא נייס מערכות באסיה פסיפיק וכסמנכ”ל אורבוטק שם.

לדורון בן-סירה תואר ראשון (BA) בניהול וכלכלה וכן תואר שני במנהל עסקים (MBA), שניהם מאוניברסיטת תל אביב

בישראל מעסיקה החברה למעלה מ- 1,000 עובדים רובם בפעילות הפיתוח והייצור של ציוד מתקדם לבקרת תהליך ייצור שבבים. המרכז בארץ, הממוקם בפארק המדע ברחובות, נחשב למרכז המו”פ והייצור הגדול ביותר של החברה מחוץ לארה”ב.בשנה האחרונה גייסה החברה כ- 140 עובדים חדשים.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות