סמסונג משיקה את מכשיר הדגל החדש מסדרת Note Galaxy Note 4

תרבות ה-Note הייחודית של סמסונג מרחיבה את מימדיה עם ה-Galaxy Note 4, המחזק את מנהיגותה של סמסונג בקטגוריה, עם המכשיר הנייד המתקדם ביותר בשוק

תל אביב, ישראל – 27 באוקטובר, 2014 – סמסונג אלקטרוניקס ישראל הודיעה היום על הרחבת סדרת הדגל Galaxy Note בהשקת המכשיר החדש  Galaxy Note 4בישראל. מצויד בעטי מגע S-pen וחווית צפייה מעולה, ה-Galaxy Note 4מעניק למשתמשים את חוויית השימוש הניידת הייחודית והעוצמתית ביותר בשוק.

“סדרת Galaxy Note סימנה חדשנות יוצאת דופן בתעשיית הטכנולוגיה. הצג הגדול וטכנולוגיית עט המגע האיקונית הציבו סטנדרט חדש בתרבות הסמארטפונים,” אמר קובי כליף, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג אלקטרוניקס ישראל. “בהשקת סדרת Galaxy Note הבאנו את השימוש בעט ופנקס אל העולם הדיגיטאלי. ה-Galaxy Note 4מציע את חוויית ה-Note המלוטשת ביותר עד היום הודות לשילוב הטכנולוגיה האחרונה שהמשתמשים מצפים לקבל מסדרת גלקסי.”

“בנוסף, כאן בישראל אנו משיקים היום את הגרסה המתקדמת ביותר של מכשיר דור 4.5:LTE ADVANCE

(CAT.6)

ביצועים רבי עוצמה המספקים את מה שחשוב לך

ה-Galaxy Note 4נבנה במורשת חוויית הגלקסי מבית היוצר של סמסונג. צג Quad HD (X14402560) יוצא דופן בגודל של 5.7 אינץ’ ותצוגת Super AMOLED מעניקים תמונות ברורות וחיות מתמיד עם ניגודיות עמוקה, זוויות צפייה משופרות וזמני תגובה מהירים עד מיליונית השנייה. התוצאה היא חוויית צפייה עוטפת.

הודות למסך הגדול, תכונת ה-Multi Window ממקסמת את חוויית המשתמש ומקלה על שימוש במספר אפליקציות במקביל. המשתמש יכול לבחור כיצד להיכנס לאפליקציה, עם מסך מלא, חצוי או פופ-אפ ולשנות בקלות את הגודל והמיקום של האפליקציות על המסך במשיכה אחת אינטואיטיבית.

ה-Galaxy Note 4מתהדר בנוסף במערכת צילום מתקדמת המסוגלת להפיק תמונות חדות וברורות יותר. המכשיר מצויד במצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי חכם

(Smart Optical Image Stabilizer) המאזן תנודות של המצלמה ומאריך אוטומטית את משך החשיפה בתנאי צילום חשוכים. בנוסף, מצלמה קדמית של 3.7 מגה פיקסל בצמצם f1.9 מציעה כברירת מחדל זווית צילום של 90 מעלות וזווית רחבה של עד 120 מעלות המאפשרת לצלם תמונות נהדרות של כל החברים ביחד.

המבחר הרחב של המאפיינים החיוניים והמשופרים שמציע ה-Galaxy Note 4מאפשר למשתמשים להפיק אף יותר מהמכשיר שברשותם. תכונת הטעינה המהירההמאפשרת טעינה של כ – 50% בכ- 30 דקות ומצב הפעלה Ultra Power Saving מעניקים ל-Galaxy Note 4 טעינה מהירה מתמיד ומבטיחים שהמשתמש ייהנה מסוללה בעלת משך שימוש ארוך במיוחד. ה-Galaxy Note 4מצויד במספר רב של מיקרופונים וברמקול משופר המבטל רעשי רקע בעת שיחה בסביבה רועשת. הקלטת קול מובנית מאפשרת תיוג של שמונה זרמי קול והשמעה סלקטיבית המאפשרת למשתמש לבודד ולהאזין לקולות נתונים מתוך שיחה קבוצתית.

ה-Galaxy Note 4מציע גם סורק משופר של טביעות אצבע לאבטחת נתונים אישיים ואת חיישן ה-UV הראשון בעולם הכלול בהתקן נייד.

עט מגע ו-S Note למטלות יומיומיות

ביצוע מטלות יומיומיות עם ה-Galaxy Note 4הינו קל מתמיד. ה-S pen של ה-Galaxy Note 4 שופר וכעת משמש ככלי העיקרי של המשתמש לשימוש יומיומי בהתקן. עט ה-S-Pen החדש מציע חוויית שימוש אותנטית עם אפקט מכחול טבעי המחקה באופן מושלם את תחושת הכתיבה על נייר בעט נובע או עט קליגרפיה. ה-S-Pen גם מלווה בפונקציונאליות Air Command ידידותית למשתמש כמו גם במאפיינים אינטואיטיביים כגון Action Memo, Screen Write, Image Clip ו-Smart Select המאפשרים למשתמשים ליצור ולאסוף תוכן בקלות. תכונת ה-Smart Select החדשה מאפשרת למשתמש ללקט תכנים ממגוון מקורות ולשתף אותם בקלות.

ה-Galaxy Note 4גם מספק למשתמשים מגוון רחב של שיטות לרשימת הערות המשולבות באפליקצייתS Note ולייעל ולהקל את ביצוע המטלות היומיומיות. בנוסף להקלדה ולכתיבה, תכונת Snap Note החדשנית מאפשרת למשתמש לצלם את ההערות שרשמו על גבי נייר או לוח בכיתה ולהמיר אותן במהירות ל-S Note. אפשר גם לתת דרור ליצירתיות ולשרבט הגיגים במהירות בעזרת “תזכיר קולי” (Voice Memo).

עיצוב יוקרתי אך שימושי

ה-Galaxy Note 4עוצב בשפת העיצוב החדשה והאלגנטית של גלקסי. ההתקן נתון במסגרת מתכת משובחת עם קווים זורמים המתמזגים באופן חלק בצג של המכשיר. מסך הזכוכית 2.5D של ה-Galaxy Note 4 מציע הגנה נוספת ומשלים היטב את חוויית הצפייה העשירה של המכשיר. גב המכשיר עשוי במרקם רך המספק נוחות מדהימה ומשפר את השליטה במכשיר ביד אחת. ההתקן לא רק נראה יפה אלא גם מציע אחיזה מעולה ועמידות משופרת.

קמפיין ההשקה בישראל

“סמסונג אלקטרוניקס ישראל משיקה את מכשיר הדגל Galaxy Note 4 בקמפיין המקומי הגדול ביותר שיצרה החברה בישראל. לקמפיין נבחרו מגוון רחב של מובילי דעת קהל ישראלים שמאופיינים כולם ביצירתיות פורצת דרך, בחדשנות ובמקוריות אישית”, אומר קובי כליף, מנהל חטיבת המובייל. ” לכן אלו נבחרו להוביל את הקמפיין”

המכשיר ימכר בישראל החל מהיום, 27.10.14 בשוק הפתוח ובמפעילות הסלולריות: סלקום, פלאפון ופרטנר.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות