חדשות היום

פרס רפפורט ל-2015 בתחום ה”מצוינות במחקר הביו-רפואי”: 60 אלף דולר לחוקר בכיר ו- 40 אלף לחוקר צעיר

הגשת המועמדות לפרסי המצוינות של קרן משפחת רפפורט לשנת 2015 מסתיימת החודש – ב-31 באוקטובר. הפרסים יוענקו עבור מחקרים ותגליות חדשניות, שתרמו, תורמים ויתרמו למיגור מחלות, לשיפור איכות חיים ולהקלת סבל של חולים

בימים אלה מסתיים הליך הגשת המועמדויות לפרסי רפפורט למצויינות בתחום המחקר הביו-רפואי לשנת 2015 של קרן משפחת רפפורט. הפרסים מעניקים הכרה למדענים המובילים מחקרים חלוציים ותגליות חדשניות, שתרמו, תורמים ויתרמו למיגור מחלות, לשיפור איכות חיים ולהקלת סבלם של חולים.

פרס בסך 60 אלף דולר יוענק לחוקר בכיר על מחקר שהוביל, או שיכול להוביל לפיתוח תרופה, או מכשור רפואי לטיפול, או לאבחנה של מחלה, או מחקר, שמהווה פריצת דרך בעלת חידוש משמעותי ופרס ביכורים, בסך 40 אלף דולר יוענק לחוקר צעיר, שמחקרו הינו בעל פוטנציאל להשלכה על תחום הרפואה, או אשר מקדם באופן משמעותי תחום רפואי ייחודי.

הפרסים במסלול המחקר הביו-רפואי מוענקים על ידי קרן משפחת רפפורט בשיתוף מכון רפפורט למחקר, במקביל להענקת פרס רפפורט לאמנות ופרס לנשים פורצות דרך המחוללות שינוי בחברה הישראלית. הוועדה המייעצת לפרסים מורכבת מחוקרים מובילים ומדענים מישראל ומחו”ל, ובראשה עומד השנה פרופ’ אהרן צ’חנובר, זוכה פרס נובל לכימיה. בשנת 2014 זכו בפרס פרופ’ יאיר רייזנר ממכון ויצמן למדע וד”ר יעקב נחמיאס, מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

את טפסי המועמדות יש להגיש עד 31 באוקטובר באתר:

http://rappaport-prize.com/

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות