חדשות היום

שותפות חדשנית בין אקא טכנולוגיות ודאסו סיסטמס לצורך פיתוח רכבים מקושרים וללא נהג

אקא טכנולוגיות ודאסו סיסטמס מכריזות על שותפות בחדשנות: פלטפורמת 3DEXPERIENCE תשמש לפיתוח הרכבים האוטונומיים Link&Go

אקאטכנולוגיות ודאסו סיסטמס, שתי חברות בינלאומיותחלוצות ופורצות דרך – כל אחת בתחומה, הכריזו על שותפות ארוכת טווח שמטרתה לקדם חדשנות בתחום הרכבים המקושרים וללא נהג. מאוריס ריצ’י, מנכ”ל קבוצת אקא וברנרד שארלס, נשיא ומנכ”ל דאסו סיסטמס, החליטו לשלב כוחות כדי לענות על האתגרים של שוק התעבורה המתפתח במהירות. זאת מתוך הבנה כי שני ארגונים מובילים כמו אקא ודאסו סיסטמס, יכולים להפוך למנוע עוצמתי עבור חדשנות וצמיחה בתעשייה.

במסגרת השותפות יציעו אקא ודאסו סיסטמס שירותי הנדסה ופתרונות מתקדמים, כדי לסייע לתעשיית הרכב הגלובלית. נושא הרכבים המקוונים ללא נהג נחשב לאיסטרטגי, והוא אחד מ- 34 פרויקטיי “התעשייה החדשה” אותם מקדמת ממשלת צרפת.

המהנדסים של אקא יתבססו על פלטפורמת 3DEXPERIENCE כדי לפתח את הדור הבא של מכונית הקונספט האוטונומית Link&Go. הם ישתמשו במערכת של דאסו סיסטמס, פלטפורמת שיתופית אחת המתארחת בענן כדי להגות, לעצב, לבצע סימולציה ולאמת את תכוניותיהם. השותפות החדשה תסייע להאיץ את הפיתוח של קונספט ה- Link&Go הבא, שהפיתוחים הטכנולוגיים שלו יתמקדו בדרך בה לקוחות יכולים ליהנות משירותים בהתאמה אישית. השילוב בין פלטפורמת פיתוח הרכב החדש ופלטפורמת 3DEXPERIENCE יקל על ניהול הפרויקט בשלב העיצוב והתכנון. הוא יספק למהנדסים מתחם שיתופי מאוחד שיעודד את האימוץ של טכנולוגיות ותהליכים חדשים, ירכז את הידע הארגוני, וייסיע להוציא לפועל גישת עבודה גלובלית בסביבה מרובת תרבויות.

“האתגרים שביצירת את חוויות הניידות של העתיד, משנים את כל התעשייה”, אמר ברנרד שארלס. “כיצד נראית חווית הרכב כאשר קושרים אותה לענן, למערכות בידור וידע, מיפוי ו-GPS, ושירותים רבים אחרים? שותפות זו תענה על השאלות, תתמוך בפיתוח רכבים ללא נהג, ותטפל באינטגרציה של תשתיות, כגון קישוריות לרשת העיר החכמה של העתיד”.

שתי החברות חולקות את השאיפה לענות על דרישות השוק ליותר קישוריות ולהתמודדות עם האתגר של שירותי רכב מבוססי ענן, ומתכוננות לשינוי עסקי בו חווית הלקוח הופכת ליעד מרכזי.

רכבים חכמים ללא נהג הם דוגמה מצוינת לחווית לקוח מבוססת ענן. עבור אקא, המשמעות היא פיתוח של מכונית הקונספט המקושרת שידועה בשם Link&Go. זו נחשבת לאחת הדוגמאות הטובות ביותר לטכנולוגיית רכב ללא נהג. עבור דאסו סיסטמס, המשמעות היא אספקה של פלטפורמת 3DEXPERIENCE, פלטפורמה שיתופית-עסקית מבוססת ענן, עבור אקא ולכלל תעשיית התחבורה.

על רכב הקונספט ללא נהג של אקא:

הרכב מציע מצבי נהיגה ידניים ואוטונומיים, עם גישה חדשה לחלוטין לארגונומיה. טכנולוגיות רובוטיקה והייטק מתאחדות כדי לתמוך בענן ובביג דאטה. היעד של Link&Go הוא להיטמע בסביבה האורבנית. המשתמש המצויד בבינה מלאכותית, נמצא בלב פרויקט חדשני זה. רכבים מקושרים מתקשרים עם העולם מסביבם, עם רכבים אחרים ועם סביבת המשתמש, כדי להציע שירותים מותאמים אישית שיענו על פרופילים שונים.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות