אריק טל מונה למנכ”ל אלקטל-לוסנט בישראל

אלקטל-לוסנט מודיעה על מינויו של אריק טל (42) למנכ”ל החברה בישראל. טל החליף את חיים טייכהולץ, אשר כיהן בתפקיד בשלוש השנים האחרונות.

אריק טל מביא עמו 16 שנות ניסיון בשוק הטלקום, במגוון תפקידים אותם מילא בחברות בזק בינלאומי ואריקסון.  במהלך העשור האחרון כיהן טל במגוון תפקידים באריקסון ישראל, החל ממכירות ופיתוח עסקי בחטיבת השירותים המקצועיים, דרך ניהול פעילות השותפים העסקיים, ועד הובלת הפעילות העסקית כסגן נשיא מכירות באריקסון ישראל.

אריק טל הינו בעל תואר בוגר בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה בתל אביב.

במסגרת תפקידו יתמקד טל בהרחבת נוכחותה של אלקטל-לוסנט בשוק התקשורת הישראלי המתפתח, על ידי יישום הפורטפוליו הרחב של פתרונות החברה לרבות טכנולוגיות פס רחב אולטרה מהיר, פתרונות מתקדמים בתחומי ה-IP, אופטיקה, מערכות מבוססות שירותים ופתרונות ענן לספקי התקשורת.

במסגרת הרחבת פעילות החברה בישראל, הודיעה  אלקטל-לוסנט מוקדם יותר השנה על פתיחת  שלוחה של מעבדות בל בישראל, אשר  תתמקד במחקר בתחום רישות ענן.

אריק טל, מנכ”ל אלקטל-לוסנט ישראל: “אני גאה מאד להצטרף לאלקטל-לוסנט, הידועה כאחת החברות המובילות בשוק הטלקום בעולם, כמו גם במוניטין העולמי שלה כחברה חדשנית. בכוונתי  להתמקד בפיתוח הקשרים והמוניטין של החברה בקרב הלקוחות בשוק המקומי, ולהמשיך לספק להם פתרונות, מוצרים ותמיכה איכותיים, כשותפים אמיתיים לדרך. כמו כן אפתח את ערוצי השותפות העסקית תוך מימוש היכולות הטכנולוגיות המתקדמות של מוצרי החברה”.

(קרדיט תמונה – קובי קנטור)

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות