חדשות היום

ג’ינג’ר משיקה מקלדת למכשירי iOS ואנדרואיד

ג’ינג’ר משיקה מקלדת למכשירי iOS ואנדרואיד הכוללת אפליקצייה לניסוח טקסט באנגלית תוך ביצוע הגהה בזמן אמת

 

המקלדת של ג’ינג’ר מספקת למשתמשים שילוב חסר תקדים של מהירות, יכולות  עיצוב אישי לצד אפליקציה מתקדמת של כתיבה ועריכת טקסט באנגלית

17 בנובמבר, 2014 – ג’ינג’ר (Ginger Software), מפתחת מובילה של מקלדות ואפליקציות לשיפור הכתיבה, הכריזה היום על השקת Ginger Keyboard, מקלדת למערכות הפעלה iOS ואנדרואיד. Ginger Keyboard הינה המקלדת הראשונה בעולם, שמציעה כלי כתיבה מתקדם, המאפשר ביצוע הגהה תוך כדי כתיבה באנגלית. זאת, במקביל למאפיינים סטנדרטיים של מקלדת כגון חיזוי מלים, שימוש באמוטיקונים והקלדת סווייפ.

מקלדת ג’ינג’ר תהיה זמינה בחינם ב-Play Storeוב-App Store למשתמשים המעוניינים בחוויית הקלדה מהנה ופרודוקטיבית, שמסייעת לכתוב טקסט ברמה גבוהה בכל אפליקציה שהיא.

מה שמייחד את המקלדת  לעומת מאפייני מקלדות סטנדרטיים, היא גישה בהקשה אחת ל-Ginger Page – אפליקציית הכתיבה של ג’ינג’ר. האפליקציה מספקת כלי כתיבה רב עוצמה הכולל יכולות הגהה, תיקונים לפי הקשר, ניסוח מחדש, הצעת מלים נרדפות בהקשר המתאים, הגדרות, תרגום וקורא טקסט. שימוש במקלדת יחד עם אפליקציית הכתיבה מאפשר למשתמשים ליהנות מחוויית כתיבה מקיפה במקלדת אחת.

מקלדת ג’ינג’ר  מציעה מאפיינים לשיפור המהירות כגון חיזוי מילים ותיקון אוטומטי ובנוסף Stream (הקלדה דמוית swipe) במקביל למאפייני התאמה אישית כגון כלי לבניית מקלדת בעיצוב אישי של המשתמש. האפליקציה מגיעה עם עשרות אפשרויות מוכנות של מקלדות מעוצבות וכן אפשרות לעיצוב מראה ייחודי למקלדת על ידי המשתמש ויכולת שיתוף עם חברים.

כל מוצרי ג’ינג’ר ממנפים את היכולות של מנוע ניתוח הטקסט של ג’ינג’ר. מדובר במנוע מתקדם העושה שימוש בטכנולוגיית NLP הרשומה כפטנט ומאפשרת הגהה ועריכה מתקדמות, הכוללות התייחסות להקשר באופן העולה על היכולות של תוכנות ההגהה הסטנדרטיות.

“השקת המקלדת שלנו ל-iOS 8 וההשקה המחודשת של מקלדת האנדרואיד מחזקת את מעמדנו כשחקנית חשובה בשוק המקלדות במכשירים ניידים,” אמר מעוז שכט, מנכ”ל ג’ינג’ר. “ה-Ginger Keyboard היא גם המקלדת היחידה שמציעה הגהה מתוחכמת ‘תוך כדי כתיבה’, יכולת אשר לדעתנו מהווה את השלב הבא בהתפתחות המקלדת עבור מכשירים ניידים. אנו בטוחים שהשוק יגיב באופן חיובי למוצר הייחודי שלנו.”

ה-Ginger Keyboard הושקה במקור בחנות Google Play, שם היא אחת האפליקציות הפופולריות ביותר בקטגוריית התפוקה ונמנית עם רשימת האפליקציות ב”בחירת עורך” הרשמית.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות