חדשות היום

וילת נופש ביון – טרנד ישראלי ועולמי

השכרת וילות נופש ביוון, ולא רק בה, הוא טרנד עכשווי וחזק למדי הן של התייר הישראלי והן התייר העולמי. ניתן כיום לבצע עצמאית ובאמצעות רשת האינטרנט הזמנת וילת נופש משפחתית, טיסות, רכב שכור ועוד בכמעט כל מקום בעולם, ללא עזרת סוכן או חברת נסיעות, בצורה גמישה, מהירה וקלה. יוון היתה והינה, וכנראה גם תהיה, ידידותית במיוחד לתייר הישראלי בגלל מספר סיבות מרכזיות: מרחק הטיסה הקצר, מזג האוויר הים תיכוני, המזון הטעים והערב לחיכו של התייר הישראלי, האופי השירותי, הידידותיות, וידיעת השפה האנגלית של רוב היוונים והמחירים הלא יקרים מדי. חלק מן הווילות נמצא בבעלות ישראלית.

למה ומדוע וילה?
בוילה אתם אדונים לעצמכם ויש לכם פרטיות מוחלטת. לא תשמעו את השכן המדבר בקולי קולות בחדר הסמוך במלון ולא תשמעו מוזיקה רועשת מן הבריכה. בוילה יהיו איתכם רק בני משפחה וחברים שאתם אוהבים. בוילה תוכלו להישאר כל היום, אם תרצו, בבריכה ואולי סתם לנמנם במרפסת מול הנוף או בגינה עם העיתון, כוס התה והספרים הישנים (מזכיר לכם מישהו ?)

מה מציעה יוון לנופשים?
יוון ואייה המדהימים, מציעה לתייר הנלהב אתרים ארכיאולוגיים מעניינים, טברנות יווניות אותנטיות, אפשרויות רבות לספורט ימי, מגוון סוגי נופים הרריים וימיים, רמת שירות גבוהה, טיולים מודרכים בערים ובעיירות, באתרי טבע טבע קסומים, טיולי ג’יפים ועוד אפשרויות רבות. בחלק מן האיים לא נוחתות טיסות סדירות מישראל אך ניתן להגיע לאיים אלה בהפלגה ולעיתים אפילו ברכב, לדוגמא האי היווני לפקדה המצוי במערב יוון, המחובר ליבשת על ידי כביש וגשר צף. שטחו של האי לפקדה כ-350 קמ”ר ואוכלוסייתו מונה מעל 22 אלף תושבים.

אבזור אופייני של וילת נופש ביוון
האבזור ברוב ווילות הנופש ביוון הינו בסטנדרט גבוה מאד. בד”כ מדובר במבנים מושקעים מאד הן חיצונית והן פנימית וכל זאת במחיר סביר מאד כאשר ההשקעה מתחלקת בין כמה משפחות או זוגות. למעשה, מדובר בווילות נופש המאובזרות ברמה של בית מלון קטן ומאפשרות נופש מפנק מאד.
דוגמא לאבזור אופייני של וילות נופש ביוון –
בנייה באבן וקורות עץ שטח של כמה מאות מטרים רבועים.
בריכת שחיה כמה סוויטות נפרדות וכל אחת מקלחת, אמבטיה/ג’קוזי ושירותים פרטיים סלון גדול אח עצים או גז טלויזיות פלזמה/LCD מערכות שמע ו-DVD ספריית סרטים ומוזיקה מטבח מאובזר: מקרר, תנור אפיה, מכונת קפה, מיקרוגל ועוד פינת אוכל מסודרת גינה גדולה רצפת דק או פרקט פינות ישיבה מוצלות ערסלים מיטות שיזוף פינת ברביקיו מרפסות אור טבעי נוף מרשים הררי או ימי או שניהם חנייה פרטית מחסן מרווח.

ביוון לכל אי קסם משלו
חופי ים מרשימים, טברנות שוקקות חיים, אוכל ים תיכוני משובח וכל אלו לצד הצוקים הפראיים והיערות הירוקים המאפיינים את האיים. חופשה ביוון מספקת לכם את כל מה שאתם חולמים עליו.יוון הינו מקום עלייה לרגל לאלפי תיירים מכל העולם. המפרצים הלבנים, האתרים הארכיאולוגים המרתקים, אוצרות הטבע, החופים וחיי הלילה הסוערים, הפכו את יוון ליעד תיירותי נבחר. ניתן למצוא אזורי נמל ובילויים ללא הפסקה. זוהי חגיגה שאין לה סוף.
במידה ואתם מחפשים חופשה שעיקרה בטן גב, פחות היסטוריה ויותר אוכל ושמש, האיים הבאים יענו על הצרכים שלכם: נאקסוס, סנטוריני, פארוס, מילוס, לסבוס, כרתים. אוהבים רעש, מסיבות, אנשים מכל העולם? בקרו באיוס, רודוס, מיקונוס. בקטע של חופשה שקטה? האיים סריפוס, סיקינוס, קימולוס, אגיסטרי, פסארה פאקסי יעניקו לכם את זה. רוצים לשלב גם מעט היסטוריה ומיתולוגיה יוונית?
ויותר בהרחבה…
סיפנוס (Sifnos) – אי נהדר למשפחות עם ילדים, שכן חוף הים המפורסם באי – Karmari – הוא באיזור עם מים רדודים. ישנם הרבה מאד בתי קפה ומסעדות בסמוך. בנוסף, אחת מעיירות החוף היפות ביותר ביוון ממוקמת באי – Platyialos.
לסבוס (Lesvos) – זהו האי השלישי בגודלו מבין איי יוון, רצוף הרים, בעל 2 ימות פנימיות, יערות ומטעי זיתים. בנוסף, מגוון רב של בעלי חיים ימיים גדלים בסביבת האי. זהו גם מקום מושלם לחובבי צפרות.
סנטוריני (Santorini) – זהו האי המשמש כיעד מספר 1 ביוון. זהו אי געשי, הנודע בשל השקיעות הרומנטיות שבו. האי סנטוריני הוא המקום לזוגות נאהבים.
איוס (Ios) – זהו אי הצעירים. מקום לחגוג ולרקוד במסיבות עד אור הבוקר. אם אתם מתחת לגיל 25, זהו המקום בשבילכם!
מיקונוס (Mykonos) – האי נחשב לאי הסלבריטאים. הרבה מאד אנשים מפורסמים מרחבי העולם, בילו את חופשתם לפחות פעם אחת במיקונוס. האי נודע בשל הבתים המרובעים הלבנים שבו וכן גם בשל החופים המרהיבים.
רודוס (Rhodes) – החלק הדרומי של האי רודוס הוא גן עדן לגולשי רוח. באי רודוס ישנו גם מבצרם המפורסם של אבירי Saint John. רודוס מציעה מגוון אטרקציות נחמדות. מומלץ להתעדכן באתר התיירות של יוון בכדי לקבל עוד מידע על אטרקציות ברודוס למטייל.
במשך כל ימות השנה ובקיץ בעיקר מתמלאים האיים ביוון בהמוני תיירים מכל העולם שבאים לטעום מן החוויה המיוחדת והאינסופית שהיא מציעה. באיי יוון תוכלו ליהנות ממזג אוויר קיצי ברב חודשי השנה. חופים קסומים, נופים מרהיבים, ספורט ימי, טרקים, קלאבים מפנקים, טברנות עם הופעות מוזיקה חיות, חיי לילה סוערים, מטעמים יווניים, אירועי תרבות, אתרים ארכיטקטוניים והיסטוריים, שיט לאיים ולכפרים סמוכים, אתרי טבע מקסימים שבהם ניתן לטייל והכי הכי חשוב, המון שמחת חיים.
במהלך חופשה ביוון תוכלו לנוח על חופי הזהב, לעשות ספורט ימי, להתפנק בקלאבים, להתרשם מאתרים היסטוריים וארכיאולוגיים, לבקר במוזיאונים, לעשות שופינג, לטייל בטבע, לסעוד בטברנות, לשמוע מוזיקה יוונית, ליהנות מסצנת חיי הלילה התוססת, מחופים אינסופיים ונוף קסום.
ליוון שרותי תיירות מהמפותחים ביותר, בתי מלון ברמה גבוהה. כמו כן, קירבתה כשעת טיסה מישראל הופך אותה ליעד נופש זמין וקרוב והדילים ליוון מוצעים במחירים מצוינים.

(באדיבות אתר: http://www.reader.co.il)

דני גל

תגובות סגורות