חדשות היום

חטיבת  COATECH בקבוצת EIM  הוכרה כבעלת אישור בחינה עצמית מרפאל

ההסמכה הגיעה בעקבות השינויים והשדרוגים שעברה החטיבה בימים אלו

חטיבת הציפויים COATECH מקבוצת EIM  קיבלה בימים אלו את תו ההסמכה הרשמי של רפאל, לבחינה עצמית של מוצריה.

החטיבה, עוסקת בציפוי כרטיסים ורכיבים אלקטרוניים והתאמתם לתנאי שטח וטמפרטורה שונים. פעילותה העסקית של החטיבה צמחה במיוחד בשנה האחרונה בזכות תהליכים שונים שהתקיימו בה. בשלב ראשון הוגדל מספר הלקוחות וזוהה קהל יעד נוסף, לאחר מכן חומרי הציפוי הוחלפו ונוספו מגוון של חומרי ציפוי והקשחה שונים העשויים מחומרים חדישים וידידותיים לסביבה, העומדים בתקנים מחמירים וכמו כן שודרג הציוד והושקעו משאבים בפיתוח המשאב האנושי בחטיבה.

 תעודת בחינה עצמית על ידי רפאל מחזקת את האיכות המקצועית של החטיבה ופעילותה, שכן ביקורות האיכות שעברה היו גבוהות ביותר, דבר שהביא את רפאל להעניק את ההסמכה והביטחון המלא שלו בשירות שניתן לו על ידי החטיבה.

לדברי אורון ברנר, מנהל חטיבת COATECH: “עברנו שדרוג משמעותי בהיקף הפעילות שלנו במהלך השנה החולפת. בזכות פעולות שביצענו הצלחנו להגיע לביצועים טובים יותר ואיכותיים יותר עבור לקוחותינו. אנו מאמינים בחדשנות גם בחלק המסורתי של התעשייה ועושים רבות על מנת לקדם את הדברים. נושא השמירה על איכות הסביבה הוא נדבך משמעותי בפעילותנו והשקענו רבות במציאת חומרים עמידים אך ידידותיים לסביבה. כמו כן ההקפדה שלנו על איכות ללא פשרות, היא זו שהביאה אותנו לקבל את תעודת הבחינה העצמית מרפאל.

איציק סמואל, מנכ”ל קבוצת EIM  הוסיף כי אני גאה כי חטיבת COATEC זכתה בהסמכה היוקרתית של רפאל- בחינה עצמית. אנו מאמינים בעבודה קשה ובחדשנות לטובת לקוחותינו. קבוצת EIM  היא בעלת תו פלטינה של מכון התקנים והעמידה בכל התקנים הללו היא זו שמאפשרת ליחידות לצמוח ולהתפתח.

קבוצת EIM הינה אחת מחברות הפיתוח, ההנדסה והאינטגרציה מהמובילות בישראל, המעניקה ללקוחותיה פתרונות, כלים ושירותים מקצועיים משולבים ומורכבים טכנולוגית, תוך מענה לצרכים הדינאמיים בתחומי המחשוב התעשייתי, מחשוב למערך הרפואה והביטחון, פתרונות אחסון מתקדמים,  הנדסת מערכות אלקטרוניות צבאיות הכוללות, RF, אופטיקה והרכבתם כפתרונות מלאים ללקוח הסופי. החברה, מחזיקה בתו פלטינה של מכון התקנים הישראלי וכן בתקן 10,000 לאחריות תאגידית. חברה ממוקמת באזור התעשייה קריית מטלון בפתח תקווה

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות