חדשות היום

לתפוס את הפורץ באפליקציה

“קבוצת ריסקו” משיקה את לייטסיס 2 – מערכת אזעקה בעלת יכולת מהפכנית המאפשרת יכולת צפייה בבית או בעסק בכל עת ומכל מקום, באמצעות סרטוני וידאו חי באפליקציית סמארטפון כערך מוסף מספקת מערכת האזעקה יישומים של life style חדש, כמו: לבדוק מתי הילדים חזרו מביה”ס, להשגיח על הורה קשיש, על הכלב, והכול מרחוק

די מלחיץ לקבל התרעה ממערכת האזעקה שלכם, או מחברת המוקד, שהאזעקה בבית פועלת, ואתם – בדיוק בחו”ל, באילת, או בעבודה…

קבוצת ריסקו הישראלית, מובילה גלובלית בתחום פתרונות אבטחה טכנולוגיים, משיקה פתרון עם בשורה מהפכנית, ההופכת את מערכת האזעקה לפריט נחשק בכל בית, מעבר לשימוש הבסיסי לאבטחה: מערכת LightSYS 2 (‘לייטסיס 2’) החדשה של ריסקו מאפשרת יכולת צפייה בבית או בעסק בכל עת ומכל מקום, באמצעות קבלת סרטוני וידאו ותמונות בזמן אמת באפליקציית סמארטפון משולבת.

הייחודיות בפתרון, בכך שהווידאו והאזעקה משולבים באותה אפליקציה עם קישוריות לענן, כך שניתן לוודא התרעות של מערכות אזעקה ואבטחה בזמן אמת, באמצעות צפיה בווידאו חי – כסרטון או כתמונות וידאו מהשטח המאובטח. הוידאו מגיע ישירות לסמארטפון בתגובה להתרעת אזעקה על פריצה או אירוע בטיחות כמו אש או הצפה, וכן במקרה של לחיצה על לחצן מצוקה. הצפייה מאפשרת לבעל הבית או העסק לוודא מיידית אם מדובר באירוע אמת או אזעקת שווא.

מלבד התראה ודיווח בזמן פריצה, למערכת יישומים נוספים המשקפים סגנון חיים חדש, של שליטה על הנעשה בבית מרחוק. באמצעות האפליקציה ניתן לראות לפי דרישה בכל זמן נתון מה קורה עם הכלב, מה עושים הילדים ואפילו המנקה, או להשגיח על הורה קשיש (לדוגמא: לדעת שקם מהמיטה והתהלך קצת בבית). המערכת מאפשרת גם לנהל דו-שיח עם השוהים בבית – בין אלה דיירי הבית, ובין אם זה, חלילה, הפורץ, שוודאי לא יאהב לשמוע את קולו של בעל הבית בזמן אמת…

לדברי חמי פינצי, סמנכ”ל שיווק וניהול מוצרים בריסקו:“הזמן הוא גורם קריטי בתחום התראת פריצה, וכאן לאפשרות וידוא מיידי באמצעות וידאו אם מדובר באזעקת אמת יש יתרון מובהק של מהירות ומיידיות. מי שחברת הביטוח מחייבת אותו להתקין מערכת אזעקה, יכול כעת ליהנות ממערכת שגם מאפשרת שקט נפשי מיידי, כך שמעבר להתראה ניתן גם לוודא במו עיניך באופן מיידי האם מדובר בארוע אמיתי או לא. מעבר לכך, וכיוון שפריצה היא לא עניין יום יומי, המשתמש מקבל יישומים אחרים.”

יישום נוסף הנגזר מהמערכת– הוא ‘בית חכם’, כלומר: שליטה מרחוק על כל מערכות הבית (מיזוג, מוסיקה, מים חמים, תאורה ועוד), כאשר כולן מקושרות לענן ומסונכרנות עם מערכת האבטחה הביתית.

“בית חכם” הוא כיום מוצר יקר מאוד, אבל הטכנולוגיה של ריסקו בשילוב טכנולוגית הענן הופכים אותו לנגיש וזמין כמעט לכל כיס, כך שגם דירה בבניין ממוצע תוכל ליהנות ממערכת שבה אבטחה תהיה רק אחד היישומים, כאשר יישומים שימושיים אחרים הם הפעלה ושליטה מרחוק, מבוססות אפליקציה. בעזרת -המערכת של ריסקו וחיבורה לשירותי הענן של החברה, יוכל הלקוח לשלוט על המזגן, התאורה ואפילו על מערכת השמע הביתית שלו, שתקדם את פניו בבואו הביתה עם המוסיקה החביבה עליו.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות