חדשות היום

סאנדיסק מכריזה על השקעה אסטרטגית, ביצרנית השבבים והתוכנה הישראלית Altair

סאנדיסק מכריזה על השקעה אסטרטגית, ביצרנית השבבים והתוכנה הישראלית Altair, כחלק ממחוייבותה לשוק המערכות המקושרות

חברת סאנדיסק, המובילה העולמית בתחום פתרונות אחסון בטכנולוגיית הפלאש, הודיעה כי זרוע ההשקעות של החברה, SanDisk Ventures, השקיעה בחברת Altair Semiconductor הישראלית, מפתחת מובילה של שבבי LTE. מוצריה של Altair מאפשרים קישוריות בטכנולוגיית הדור הרביעי של הסלולאר של מוצרים כדוגמת טאבלטים, נטבוקים, ראוטרים ביתיים וניידים ואפליקציות מגוונות בתחום המתפתח ‘מכונה למכונה’ (M2M), ועוד.

ההשקעה של סאנדיסק תאפשר לחברה להרחיב את אפשרויות האחסון על ידי קידום טכנולוגיות ומגמות המעצבות את הדרך בה לוכדים, שומרים, מנהלים וחולקים מידע כיום. פרטי העסקה לא נחשפו.

“השילוב של אחסון פלאש וטכנולוגיית שבבי LTE יוצר פוטנציאל ליישום החיבור של האינטרנט עם קישוריות ‘מכשיר למכשיר’ במגוון רחב ביותר של מוצרים אלקטרוניים, ומקרב את כולנו לעידן ‘האינטרנט של הדברים'”, אומר סומיט סאדאנה, סגן נשיא בכיר וה-CSO של סאנדיסק. “ההשקעה האסטרטגית הנוכחית ושיתוף הפעולה עם Altair תאפשר לסאנדיסק לבצע אופטימיזציה של פתרונות אחסון הפלאש עבור הסביבה הזו ותחזק את הפוטנציאל שלנו לגידול בפלח השוק המאוד דינמי הזה”.

שבבי ה-LTE של Altair בהם כבר משתמשים ספקי תקשורת אינטרנט אלחוטית ברחבי העולם, מצטיינים בצריכת הספק נמוכה ביותר וגודל מזערי, ומאפשרים למגוון רחב של מכשירים צרכניים ומערכות IoT (אינטרנט של הדברים) לתקשר ביניהם, כמו גם לענן, ובכך מרחיבים את הפוטנציאל של קישור צרכנים ויישומים מחשוביים. מעל 30 יצרנים עושים כיום שימוש בשבבים של Altair במיליוני מכשירי קצה המחוברים לרשתות 4G LTE ברחבי העולם.

“סאנדיסק בנתה לה שם כמובילת שוק אחסון הפלאש וגם כגוף יזמי וחדשני. אנו מקבלים בברכה את ההשקעה שלה בחברה”, אומר עודד מלמד, מייסד משותף ומנכ”ל Altair. “המומחיות הטכנולוגית העמוקה של סאנדיסק והקשרים הענפים שיש לה בתחומי המובייל והמערכות המקושרות, יהיה בעל ערך רב עבורנו ככל שנרחיב את ההובלה שלנו בשוק ה-LTE.”

סאנדיסק השיקה את SanDisk Ventures במטרה להשקיע 75 מיליון דולר בשלוש שנים בחברות שלהן הבטחה טכנולוגית המרחיבה את הצעת הערך של זכרונות הפלאש. על ידי שיתוף הפעולה עם סאנדיסק, החברות נהנות מגישה לקו המוצרים הרחב של סאנדיסק, לניסיון הטכנולוגי העשיר ולבסיס הלקוחות הרחב, כמו גם לערוצי ההפצה שלה. SanDisk Ventures שמה לה למטרה להשקיע במגוון חברות בתחום אחסון הפלאש, החל מפתרונות המשפרים את האיחסון האירגוני (enterprise) ועד לחברות המפתחות מוצרים לקהל הרחב.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות