החברות AVAYA ו- Google ישתפו פעולה בהקמת מרכזי שירות לקוחות לעסקים

● יאפשר לנציג שירות הלקוחות גישה קלה ומהירה ויותר למידע במרכז שירות הלקוחות וגמישות באיוש עובדי מרכז שירות הלקוחות וניידות מוגברת שלהם

  • AVAYA משיקה שורה חדשה של פתרונות לקישוריות המגשרים בין צורכי הארגון לבין העדפות משתמשי הקצה

חברת AVAYA יצאה אתמול במספר הכרזות חשובות על שיתופי פעולה אסטרטגיים חדשים ועל השקת מוצרים חדשים. החברה הודיעה כי היא עובדת עםGoogle  על פיתוח פתרונות חדשניים למרכזי שירות לקוחות לעסקים. שיתוף הפעולה משלב בין מומחיותה של AVAYAבפתרונות קישוריות לארגונים לבין המומחיות של Google ביישומי אינטרנט ובמחשבי Chromebooks כדי לאפשר יותר פשטות, גמישות וחיסכון בעלויות תפעול מרכזי שירות לקוחות. Google עצמה משתמשת בטכנולוגיות של AVAYA הן לתשתית הטלפוניה הגלובלית שלה והן לניהול פעילות מרכזי שירות הלקוחות שלה.

הפרויקט הראשוני מאפשר הקמה מהירה של מרכז שירות לקוחות עם נציגים ומפקחים בכל מקום – אידיאלי לניהול בזמני שיא או לפי דרישות עונתיות, וכן מאפשר תמיכה בהמשכיות עסקית ושימוש בנציגי שירות ניידים או הנמצאים במקומות מרוחקים. נציגי שירות הלקוחות ישתמשו במחשב Chromebook ובממשק WebRTC כדי לגשת את שולחן העבודה שלהם המסופק על ידי AVAYA. זהו שירות מבוסס ענן הנקרא: An Avaya agent for Chrome. הפתרון של AVAYA דרך השימוש ב- Chrome מבטל את הצורך להכין מחשב עבודה מלא בנקודות הקצה של נציגי שירות הלקוחות. הפתרון החדש מספק יעילות ניהול משמעותית ואמצעים חסכוניים במיוחד כדי לאפשר לנציגי מרכז שירות הלקוחות גישה מהירה לחבילה המלאה של הטכנולוגיות הנדרשות לתגובה בזמן אמת ללקוחות.

תומר פרידור, מנהל פעילות AVAYA ישראל מסביר: “מרכזי שירות לקוחות הם דינמיים מאוד, קריטיים להצלחה העסקית וחייבים להיות פונקציונליים. הגמישות והיכולת לצייד במהירות מרכז שירות לקוחות בעונות שיא כמו תקופות החגים, השקת מוצרים חדשים ותקופות של מבצעים שיווקיים יכולות ליצור הבדל עצום ביצירת הכנסות ובשיפור שביעות הרצון של הלקוח. עבודתנו המשותפת עם Google תאפשר לחברות לזכות בגמישות ובחיסכון בעלויות האלה באמצעות היכולות שלנו ושל שותפינו לנהל שירות לקוחות דרך מחשבי Chromebooks”.

בנוסף, AVAYA משיקה שורה חדשה של פתרונות קישוריות המגשרים בין דרישות הארגונים לבין העדפות משתמשי הקצה – Avaya Engagement Solutions.

פתרונות הקישוריות החדשים של AVAYA מיועדים לתקשורת רבת ערוצים תוך עמידה בדרישות אבטחה ארגונית, זמינות ויכולת ניהול רחבה. הפתרונות החדשים כוללים טכנולוגיות חדשניות שמחברים בין מקומות ופונקציות ברחבי הארגון, משלבים יישומים המאפשרים זרימת תהליכי עבודה בהעברה תקינה וללא תקלות במעבר בין המחשב השולחני למכשירים הניידים. AVAYA, יחד עם מערכת השותפים העסקיים שלה שכעת התרחבה וכוללת גם את Google, מנסה לייצר עולם חדש של קישוריות שבו העדפות התקשורת הטבעיות מתקיימות יחד עם דרישות הארגון ליצירת קשרים עמוקים יותר בין אנשים ולייצר רמות גבוהות יותר של יעילות ורווחיות.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות