חדשות היום

טאואר-ג’אז מודיעה על הסכם לייצור המוני ארוך טווח עבור חברת Fairchild

הסכם הייצור המחייב של אלפי פרוסות סיליקון בחודש לטווח ארוךצפוי להפוך אתFairchildלאחדהלקוחות המובילים שלטאואר-ג’אז

טאואר-ג’אז הודיעה היום על הסכם ייצור המוני ארוך טווח עם חברת Fairchild semiconductorsבמסגרתו תייצר החברה אלפי פרוסות של התקנים בדידים במתקן הייצורשלטאואר-ג’אז ופנסוניק (TPSCo) ב-Tonami, יפן. הסכם הייצור כולל תהליךהעברה משמעותי של ייצור התקנים בדידים מהמתקדמים והטובים בעולם, המיועדים לשוק התעשייתי והצרכני, ממתקני הייצור של Fairchildאל מתקני הייצור של טאואר-ג’אז.

“בחרנו בטאואר-ג’אזבשל יכולתם המובילה בשוק ובתעשייה להעברת תהליכי ייצור ובשלאיכותם הגבוהה של הצוותים הטכנייםשלהושיטותהעברת הטכנולוגיות. שיתוף הפעולהביןשתיהחברות מצוין ואנו חוויםפרויקט יעיל ומהיר וכבר נמצאים בתחילת הייצור ההמוני של ההתקנים הבדידים שלנו”, אמר ד”רויי-צ’ונג וואנג, סגן נשיאתפעול של Fairchild.

תהליך ההעברה מתרחש כבר מספר חודשים ומעורבים בו מאמצי העברה משמעותיים בין Fairchild לטאואר-ג’אז.”אנחנו מאודגאים ונרגשיםלהיות ספקראשוןל-Fairchild, שעד היום ייצרה את כל מוצריה בקווי הייצור שלה. שיתוף הפעולהבין שתי החברותאיפשר הגעה לייצור המוני בזמן שיא. אנו מצפיםלחיזוק היחסים בין שתי החברותעל ידי המשך השימושבטכנולוגיות ובשירותים הייחודיים והמתקדמים של טאואר-ג’אז ו- TPSCo”, אמרה זמירהשטרנפלד-לביא, סמנכ”להנדסת תהליכימו”פומנהלת כללית שלשירותיהעברת תהליכים, קידום ופיתוח (TOPS™) בטאואר-ג’אז.

המודל העסקי של היחידה העסקית TOPSבטאואר-ג’אז, מאפשר ללקוחותיה של החברה העברהשל תהליכים למתקני הייצור שלטאואר-ג’אז ברחבי העולם, תוך מתן גמישותייצור, עלותתחרותית ויכולת טכנולוגית מתקדמת. הצוותיםהמקצועיים של טאואר-ג’אזמציעיםידעבטכנולוגיותמגוונות וייחודיות תוך יכולת להתאיםמודלים עסקייםוצרכי ייצורבהתאם לדרישותהלקוח, ותוך אספקה מהירה לשווק והענקת יתרוןוהזדמנויות צמיחהמשמעותיותעבור החברה/לקוח.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות