חדשות היום

קבוצת Allflex העולמית רכשה את חברתSCR הישראלית לפי שווי תפעולי של כ- 250 מיליון דולר

קבוצת Allflex, מובילה עולמית בתחום תגי זיהוי ומעקב לבעלי חיים רכשה את חברת SCR מנתניה המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות מתקדמות לניטור פרות ופתרונות חדשניים  לניהול רפתות ודירי צאן המשפרים את יעילות היצור, רווחת הפרה ואיכות החלב.

יריב אבישר, מנכ”ל SCR: “זהו רגע היסטורי עבור SCR ואבן דרך חשובה בשוק שבו שתי חברות מובילות מאחדות כוחות”

קבוצת Allflex, היצרנית הגדולה בעולם של תגי זיהוי ומעקב לבעלי חיים רכשה 100% ממניות חברתSCR  מנתניה העוסקת בפיתוח, יצור ושיווק של מערכות מתקדמות לניטור פוריות ובריאות הפרה וכן מערכות חליבה וניהול מתקדמות לרפתות ודירי צאן.

העיסקה האסטרטגית הזו מאחדת שתי חברות מובילות בתחומן כשכל אחת מהן מביאה עמה ניסיון עשיר ויתרונות טכנולוגיים חסרי תקדיםלחקלאים ברחבי העולם. מזה חמישים שנה, Allflex מובילה את תחום תגי הזיהוי והמעקב של בעלי חיים תוך שימוש בטכנולגיית זיהוי חזותית, אלקטרונית ובאמצעות דגימת רקמות. רכישת חברת SCR היא צעד אסטרטגי בו היתרונות הטכנולוגיים Allflex יתווספו ליתרונות של SCR, ויחד יוכלו החברות להתרחב באופן יעיל יותר לתחומים ולשווקים חדשים באמצעות מינוף והפריה ההדדית.

Allflex רכשה 100% ממניות חברת SCR מקרן טנא, בראשות ד”ר אריאל הלפרין, וממייסדי החברה:מאיר רבינוביץ’,אייל ברייר, דני כהן, ואבי מור. החתימה על העיסקה התבצעה היום וסגירתה צפויה בעוד כמה שבועות.

יריב אבישר מנכ”ל SCR מסר בעקבות העסקה: “SCR  תמשיך לפתח ולייצר פתרונות מתקדמים בתחום ניטור הפרות והחלב לשיפור יעילות הרפתות , רווחת הפרה ואיכות החלב  והיא תפעל כיחידה עצמאית בתוך קבוצת Allflex. אנו נמשיך לפעול ולהוביל גם את שוק ציוד החליבה והאוטומציה בישראל. קשרינו ההדוקים עם הרפתנים ומגדלי הצאן הישראלים ימשיכו להניב פתרונות מתקדמים ופורצי דרך. מטרתינו המשותפת עם Allflex היא ליצור הזדמנויות חדשות בתחום משק החלב תוך התרחבות לשווקים ולמוצרים חדשים באופן מהיר ומקיף יותר בהשוואה למה שניתן היה לעשות בעבר”.

דורי בראון, השותף המנהל בקרן טנא המלווה את ההשקעה: “לפני חמש שנים נכנסה טנא להשקעה ב- SCR. בשנים אלו השיגה החברה צמיחה משמעותית בשווקים הבינלאומיים והפכה למובילה גלובאלית בתחומה. מייסדי החברה הניחו את תשתיות החברה אשר אפשרו את פריצת הדרך בשנים האחרונות והחיבור היום עם ALLFLEX יסייע לחברה להאיץ את צמיחתה ולהמשיך ולהוביל את השווקים בהם היא פועלת”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות