חדשות היום

Keysight Technologies זוכה בפרס עולמי של פרוסט אנד סאליבן על היותה מובילת שוק בתחום תוכנות המכשור

 הענקת הפרס מתבססת על ניתוח שוק תוכנות המכשור

Keysight Technologiesזכתה לאחרונה בפרס עולמי מטעם פרוסט אנד סאליבן כהוקרה על היותה מובילה בשוק תוכנות המכשור, וזאת בגין מצוינותה של החברה, כפי שבאה לידי ביטוי בהכנסות הגבוהות ביותר בענף. הענקת הפרס מתבססת על הניתוח של שוק תוכנות המכשור, שנערך לאחרונה על-ידי פרוסט אנד סאליבן.

“אנו אוהבים לחשוב על התוכנות של Keysight Technologies כעל ‘מומחיות שניתנת להורדה למחשב'”, אומר רון נרססיאן, הנשיא והמנכ”ל של Keysight. “פתרונות התוכנה שלנו מעניקים למהנדסים את הנתונים שמאפשרים נקיטת פעולה ממשית ואת המידע הדרוש להם לצורך גיבוש תובנות בנוגע לאתגרי התכנון והמדידה הניצבים בפניהם. הדבר נכון לגבי התהליך כולו, מן ההדמיה הראשונה ועד למשלוח הראשון”.

פתרונות התוכנה של Keysight

  • מייעלים את תהליך העבודה של הלקוחות, מן ההדמיה הראשונה ועד למשלוח הראשון, ומעניקים גישה לידע שמקורו בהיותנו חברה מובילה בגופי תקנון כגון 3GPP (הגוף המתקנן עבור 4G), IEEE, JEDEC, MIPI ועוד רבים אחרים.
  • מאיצים את הפיתוח של תכנוני RF ומיקרוגל ותכנונים דיגיטליים גבוהי מהירות, באמצעות יכולת ההדמיה והיישום של תכנון מדויק ברמת המעגלים, שמתאפשרת בזכות תוכנת Advanced Design System (ADS) של Keysight.
  • מאפשרים תובנות מעמיקות יותר בנוגע למדידה ולניתוח, באמצעות תוכנות עצמאיות ומשובצות שמספקות תשובות מהירות ומדויקות של יותר מ-230 יישומי תוכנה, אשר משולבים בצורה מושלמת במכשירים, כמו גם באמצעות תוכנת 89600 VSA, אשר תומכת ביותר מ-75 פורמטים של אפנון וסוגי אותות.
  • חוסכים זמן ומאמצים, החל בחיבור הפשוט ביותר ועד לבקרה התכנותית, וזאת באמצעות תוכנות שירות רבות עוצמה כגון Command Expert ו-BenchVue.

“בנוסף לעובדה ש-Keysight מפתחת קו תוכנות מוביל עבור מוצריה, היא גם משתפת פעולה עם חברות מובילות במטרה להגדיל את הערך המוסף שלה ללקוח”, אומרת פרטימה בומאקאנטי, אנליסטית המחקר של פרוסט אנד סאליבן. “היא שואפת להבטיח שביעות רצון חסרת תקדים של הלקוחות בכל אחד משלביו של מחזור הרכישה, וזאת דרך משוב רציף מצד הלקוחות”.

Keysight זוכה להערכה מרובה בזכות הבנתה את תנאי השוק הקיימים ואת צורכי הלקוח, כמו גם בזכות יכולתה לתרגם את הידע הזה למוצרים ולפתרונות אשר מאפשרים ללקוחות להתמודד עם אתגרים”, מוסיפה בומאקאנטי. “גודלה של החברה ופריסתה הגלובלית המאוזנת מספקים יתרון תחרותי ייחודי בשוק תוכנות המכשור”.

Keysight Technologies הינו שמה של החברה אשר עד לאחרונה הייתה קבוצת המדידות האלקטרוניות של Agilent.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות