חדשות היום

KLA-Tencor ישראל מסכמת שנת פעילות בקהילה: מעל מיליון שקל שהושקעו בסטודנטים, בבני נוער ובמוסדות חינוך ברחבי הארץ

במסגרת פעילות חברת KLA-Tencor ישראל בתחומי האחריות התאגידית, החברתית והתרומה לקהילה, השקיעה החברה בשנת 2014 מעל מיליון שקל, בפרוייקטים ובמלגות בתחומי הקהילה והאקדמיה. KLA-Tencor ישראל היא חברת בת של תאגיד KLA-Tencor העולמי, ספק גלובלי של פתרונות מתקדמים למדידה והבקרה של תהליכי ייצור שבבים, המשמש כוח מניע בתעשיית המוצרים הדיגיטליים מזה כ-35 שנה.

בין הפרוייקטים בהם תמכה החברה במהלך השנה, ניתן למצוא הענקת מלגות לסטודנטים תושבי מגדל העמק, הרצת תוכנית מצויינות במגמה להנדסה אופטית בטכניון ובאוניברסיטה עברית בירושליםי, הענקת מלגות לחוקרים צעירים מצטיינים באקדמיה בתחומי הפיסיקה, הנדסת חשמלוהנדסה מכנית, מימון מחקרים בתחומי ידע חדשניים, תרומות למעבדות במוסדות אקדמיים מובילים בתחומי האלקטרו אופטיקה, ליווי קבוצות תלמידים המשתתפות בתחרויות בינלאומיות, תמיכה בחינוך מקומי על ידי הקמת חדרי מחשבים עבור נוער במגדל העמק ותרומות ציוד למידה ייחודי בתחום האופטיקה וההנדסה למוסדות חינוך דוגמת אורט-בראודה.

“אנו רואים את עצמנו, כחלק מהגורמים בתעשייה ובאקדמיה שאחראים על חינוך מדעני דור העתיד”, אומר ד”ר עמי אפלבום, נשיא KLA Tencor ישראל. “חלק מהחזון שלנו הוא לפתח ולטפח מצוינות ישראלית ולגדל את דור העתיד של מהנדסי האופטיקה בישראל. מעבר לעידוד מצויינות מחקרית והענקת פרסי הצטיינות ומלגות לסטודנטים הלומדים לתארים מתקדמים במוסדות אקדמיים מובילים, חשוב לנו גם לקדם בני נוער , המתגוררים בקהילה בה ממוקמת החברה – במגדל העמק, קריית גת והאזור התעשייתי ביוקנעם ולטפח אותם בתחומי המדע והטכנולוגיה. העתיד של כולנו, לא רק של KLA Tencor, נמצא בידיים של הצעירים הללו”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות