חדשות היום

OpenSky מאורוגוואי הזמינה טרמינלים לווייניים של גילת עבור חברת התקשורת הממשלתית ANTEL

הרשת תאפשר לחבר בתי ספר לאינטרנט, כמו גם לספק שירותים לעסקים וארגונים ביטחוניים ברחבי המדינה

פתח תקווה, ישראל, 1 בדצמבר, 2014 – חברת גילת רשתות לוויין בע”מ (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום, כי אינטגרטור המערכות OpenSky, הזמין רשת ראשונית של טרמינלים לווייניים מסוג VSAT עבור ANTEL, חברת התקשורת הממשלתית של אורוגוואי.

בכוונת ANTEL להשתמש ברשת ה- VSAT על מנת לחבר בתי ספר לאינטרנט, כמו גם לספק שירותים לעסקים וארגונים ביטחוניים ברחבי המדינה. ההזמנה הכוללת מרכזיית SkyEdge II-c בגיבוי מלא ו-250 אתרים מרוחקים, הפועלים בתדרי Ku ו- C, וכוללת התקנה, הדרכה ו- 36 חודשים של תמיכת SatCare מורחבת, ומיועדת לפריסה ברבעון הרביעי של 2014.

“אנו עובדים עם ANTEL על מגוון פרויקטים כבר משנת 2007 ובמהלך הזמן הזה, הצלחנו לזכות באמונם”, אמר מרטין ויללבה, מנכ”ל OpenSky. “חיפשנו ספק בעל יכולות טכנולוגיות חזקות בתקשורת לוויינית, שיאפשר עמידה בדרישות מאד מורכבות. גילת הייתה הבחירה הטבעית”.

“פעילותנו עם OpenSky פתחה שוק חדש לחלוטין עבורנו”, הוסיף ארז ענתבי, מנכ”ל גילת. “עם התקנת רשת ראשונית זו, תוכל OpenSky לבסס מעמדה ולהציע פתרונות נוספים לתקשורת לוויינית”.

 

 

 

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות