אלביט מערכות זכתה בחוזה לאספקת מערכות הגנה עצמית למסוקים של צבא באסיה

מערכת ההגנה העצמית הייחודית של אלביט מערכות, MUSIC™, נבחרה לפלטפורמה חדשה:

אלביט מערכות זכתה בחוזה לאספקת מערכות הגנה עצמית למסוקים של צבא באסיה

אלביט מערכות בע”מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) (“אלביט מערכות”) הודיעה היום כי זכתה בחוזה מצבא באסיה (“הלקוח”) לאספקת מערכות הגנהDIRCM מבוססות אינפרא-אדום מולטי ספקטרלי מסוגmini MUSIC, עבור מערך מסוקי ה”בלקהוק” של הלקוח. החוזה יבוצע במהלך שנת 2015 והוא בהיקף כספי שאינו מהותי לאלביט מערכות.

עדי דר, מנכ”ל אלביט מערכות אלקטרו-אופטיקה – אלאופ בע”מ, אמר: “בנוסף לעובדה שנבחרנו על ידי לקוח חדש, החוזה מסמל תוספת של פלטפורמה חדשה, מסוק ה”בלקהוק”, המצטרפת למגוון הרחב של הפלטפורמות שכבר מצוידות במערכות ה-DIRCM הייחודיות שלנו, כולל דגם ה-MUSIC המיועד לפלטפורמות קטנות כגון מסוקים. בהתבסס על הביקוש ההולך וגובר למערכות DIRCM כפתרון המועדף על ידי לקוחות ברחבי העולם, אנו מקווים כי לקוחות נוספים ילכו בעקבותיהם ויבחרו במערכות שלנו”.

מספר לקוחות ברחבי העולם כבר חתמו על חוזים להצטיידות במערכות ה- DIRCMשל אלביט מערכות ממשפחת ה-MUSIC,כולל התוכנית הלאומית של מדינת ישראל להגנה על צי המטוסים האזרחיים למטוסים כמו בואינג 747, 737, 767, 777 ומטוסי האיירבס A-320, מטוסי חיל האויר של איטליה C130J, C27J ו-CSAR AW101, מטוס ה- KC-390 עבור חברת EMBRAER וחיל האוויר הברזילאי, מטוסי האיירבס A400 של חיל האוויר הגרמני, מסוקי VIP ופלטפורמות נוספות.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות