סיוה מודיעה על קבלת מענק מתוכנית המו”פ של האיחוד האירופי

סיוה: פרויקט פיתוח שמובילה החברה בתחום ממשק אדם-מכונה זכה למענק מתוכנית המו”פ של האיחוד האירופי

המענק ניתן עבור פיתוח פלטפורמת ממשק אדם-מכונה למכוניות, שתאפשר זיהוי הבעות פנים, מצבי רוח, תנועות עיניים וגוף

(הרצליה, 20 בינואר 2015) חברת סיוה (נאסד”ק: CEVA), המספקת טכנולוגיות מתקדמות לתכנון שבבים, הודיעה היום כי קונסורציום חברות בהובלתה זכה למענק מתוכנית המו”פ Horizon 2020 של האיחוד האירופי. המענק ניתן עבור פרויקט FANCI(Face and body Analysis Natural Computer Interaction), המשלב יישומי ממשק אדם-מכונה על פלטפורמה טכנולוגית אחת המיועדת למגוון רחב של מוצרים.

הפרויקט, אותו מרכזת סיוה, משלב טכנולוגיות מתקדמות לזיהוי פרצופים, הבעות פנים, קריאת מצבי רוח, תנועות עיניים ותנועות גוף – על גבי תשתית טכנולוגית אחת. בשלב הראשון, מיועדת טכנולוגיה זו בעיקר לכלי רכב, ותאפשר להבין את התנהגות הנהג לפי הבעות פנים, תנועות העיניים או הגוף.

זיהוי רגשות

לצד סיוה, שמעבד המולטימדיה MM3101 שפיתחה משולב בתשתית העתידית, משתתפות בפרויקט חברות טכנולוגיה מהמובילות באירופה. הבולטת שבהן היא יצרנית מערכות המולטימדיה לתעשיית הרכב, HARMAN הגרמנית, שהיקף מכירותיה בשנה האחרונה הסתכם בכ-5.6 מיליארד אירו. החברות האחרות הן KeyLemon השווייצית, ספקית תוכנה לזיהוי פרצופים; nViso השווייצית, ספקית תוכנה לזיהוי רגשות; SoftKineticהבלגית, שפיתחה מצלמת תלת-מימד וטכנולוגיה לזיהוי מחוות; Tobii Technology השבדית, המספקת טכנולוגיה למעקב אחר תנועות עיניים; וכן אוניברסיטת Siena האיטלקית, המפתחת ממשק תכנות יישומים.

תוכנית המו”פ הגדולה באירופה

תוכנית המו”פ Horizon 2020 של האיחוד האירופי היא הגדולה ביותר בתחומי החדשנות הטכנולוגית באירופה, ותקציבה מסתכם בכ-80 מיליארד אירו.

“המימון מהאיחוד האירופי יאפשר לנו להאיץ את הפיתוח המשותף של תשתית אחידה לזיהוי תנועות גוף והבעות פנים”, אמר מנהל שיתופי הפעולה של סיוה ורכז פרויקט FANCI, שי אדר. “שילוב כל הטכנולוגיות האלו על פלטפורמה אחת יתרום להפחתת הוצאות הפיתוח ולהצגת מוצר עם חוויית שימוש אמיתית”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות