חדשות היום

Glide מציגה: כך ישנו הודעות הווידאו המיידי מהשעון החכם

Glide מציגה: כך ישנו הודעות הווידאוהמיידי מהשעון החכם את הדרך בה אנו מתקשרים חושפת את גירסת Glide לאנדרואיד המותאמת לשעון חכם

ירושלים, 19 לינואר 2015, Glide, מפתחת אפליקצייה פורצת דרך להודעות ווידאו מיידי, חושפת את גירסת Glide לאנדרואיד המותאמת לשעון חכם עצמאי (שאינו מחייב טלפון נייד צמוד) הממחיש כיצד תראה בעתיד הקרוב תקשורת בין אישית מבוססת הודעות ווידאו מיידי משעון חכם.

Glide היא החברה הראשונה בעולם שמציגה פתרון שידור וידאו מיידי משעון יד חכם. הפתרון מבוסס על גירסה ייעודית של אפליקציית Glide הפועלת על שעון יד חכם שמריץ מערכת הפעלה אנדרואיד ומצויד במצלמה קדמית, מיקרופון, רמקול ואפשרות חיבור לרשת באמצעות 3Gאו WiFi.

גירסת Glide לשעון היד החכם מאפשרת צפייה קלה ופשוטה בהודעות הווידאו המיידי המתקבלות ומענה מהיר. כל שהמשתמש נדרש לבצע לצורך קבלת או מענה ווידאו מיידי הוא נגיעה אחת במסך השעון. מקבלי הודעת הווידאו המיידי כמו גם שולח הודעת הווידאו המיידי צופים יחד במראות ושומעים יחד את הקולות ממש באותו זמן (השהייה של פחות משנייה) תוך שימוש באפליקציית Glide בכל פלטפורמה – טלפון חכם, טאבלט או שעון יד חכם. הפתרון החדש מציג שילוב של ווידאו מיידי הפועל משעון היד, היסטוריית הודעות מליאה (נשמר על הענן ולא במכשיר) ונגן הודעות אוטומטי.

“אנו משוכנעים כי השעון החכם ישפיע באופן מהותי על עולם ההודעות” אמר ארי רויזמן יזם משותף ומנכ”ל Glide. “כיום הרוב המכריע של תקשורת בין משתמשי מכשירים ניידים, מתבצע באימייל או הודעות אלקטרוניות כך שמקבל ההודעה יכול להגיב בזמנו החופשי. קל הרבה יותר לשלוח הודעת וידאו מיידי מאשר לתאם שיחה קולית או שיחת וידאו. וידאו מיידי בשעון יד חכם ימנע את הצורך לשלוף את המכשיר הנייד מהכיס או מהתיק פעם אחר פעם ולכן יהיה האמצעי הנוח והזמין ביותר לתקשורת בין אישית. משתמשי השעון החכם יתקשרו בנוחות ופשטות על ידי הודעות ווידאו מיידי תוך נגיעה קלה אחת בשעון שעל פרק היד”.

“המילים בהן אנו משתמשים כדי לתקשר מהוות רק חלק קטן מהמסר שאנו מתקשרים כאשר מרבית המסר מבוטא ומועבר באמצעות טון הדיבור, הקול עצמו ושפת הגוף” מוסיף יונתן קאראס, CTO ב-Glide. “ההודעות מהנייד בהם אנו משתמשים בקול ובהבעת הפנים שלנו הן אישיות יותר ומדויקות יותר בהשוואה להודעות שמקורן באצבעות שלנו. המסך אינו גדול דיו עבור מקלדת והכתבת מענה קולי היא איטית ובלתי מדויקת. בשעון חכם בלתי אפשרי כמעט לכתוב מענה גם אם נרצה בכך. אנו משוכנעים כי אופן השימוש בהודעות ישתנה ויותאם לשעון החכם במקביל לשיפור הצפוי בשעונים החכמים והפיכתם לפלטפורמה נפוצה ב 2015.”

חברת Glide (http://glide.me) סיימה לאחרונה סבב גיוס של 20 מיליון דולר שיאפשר לה להמשיך לשפר ולהעשיר את חווית השימוש באפליקצייה החינמית שלה להודעות ווידאו מיידי במכשירים ניידים(אנדרואיד ו iOS). במקביל מבצעת החברה את ההתאמות והשינויים הנדרשים כדי לאפשר שימוש ב Glide בפלטפורמות מובילות של השעון החכם כגון Android Wear של Google וApple Watch של חברת Apple.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות