חדשות היום

סמסונג אלקטרוניקס ישראל משיקה את המכשיר המרהיב :Galaxy Note Edge

תרבות ה-Note הייחודית שיצרה סמסונג מתרחבת בהשקה ייחודית של

ה-Galaxy Note Edge בישראל ,המכשיר הנייד המתקדם ביותר בשוק

ישראל – 2 בפברואר, 2015 – סמסונג אלקטרוניקס ישראל מכריזה היום על הרחבת סדרת הדגל Galaxy Noteבישראל עם השקת המכשיר פורץ הגבולות, ה- Galaxy Note Edge. ישראל, בין הבודדות המשיקות את מכשיר הדגל המרהיב בעולם המצויד במסך קעור, עט מגע S-pen וחווית צפייה מעולה, ה-Galaxy Note Edge מעניק למשתמשים את חוויית השימוש הניידת הייחודית והעוצמתית ביותר בשוק .

מציגים את ה-Galaxy Note Edge

ה-Galaxy Note Edgeהעוצמתי מעניק למשתמשים דרך חדשה לגשת למידע, לבצע מגוון פעולות במקביל, ולבטא את אישיותם ואת טעמם האישי. המסך הקעור הייחודי של Galaxy Note Edgeמספק גישה מהירה ליישומים המצויים בשימוש לעיתים קרובות, התראות ופונקציונאליות המכשיר, גם כאשר המכסה סגור, וזאת בהנפת אצבע.

ביצועים רבי עוצמה

ה-Galaxy Note Edge בעל צג Quad HD (X1440+1602560) יוצא הדופן בגודל של 5.6 אינץ’ ותצוגת Super AMOLED מעניקים תמונות ברורות וחיות מתמיד עם ניגודיות עמוקה, זוויות צפייה משופרות וזמני תגובה מהירים עד מיליונית השנייה. התוצאה היא חוויית צפייה עוטפת.

הודות למסך הגדול, ולדופן הקעור, תכונת ה-Multi Window מעצימה את חוויית המשתמש ומקלה על שימוש במספר אפליקציות במקביל. בכל רגע לגשת למגוון האפליקציות השימושיות ביותר, ללא צורך בהפעלת המסך הראשי. מבנה המכשיר מאפשר גישה מהירה ביותר לשימושים העיקריים במכשיר.

ה-Galaxy Note Edge מתהדר בנוסף במערכת צילום מתקדמת המסוגלת להפיק תמונות חדות וברורות יותר. המכשיר מצויד במצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי חכם

(Smart Optical Image Stabilizer) המאזן תנודות של המצלמה ומאריך אוטומטית את משך החשיפה בתנאי צילום חשוכים. בנוסף, מצלמה קדמית של 3.7 מגה פיקסל בצמצם f1.9 מציעה כברירת מחדל זווית צילום של 90 מעלות וזווית רחבה של עד 120 מעלות המאפשרת לצלם תמונות נהדרות של כל החברים ביחד.

תודות למסך הקעור, ניתן לשלוט במצלמה ללא הפרעה על גבי התצוגה עצמה. בנוסף, ניתן להמשיך ולקבל מגוון התרעות והודעות על גבי המסך הקעור בזמן הצילום.

עיצוב יוקרתי ומלוטש

ה- Galaxy Note Edge עוצב בקפידה במסגרת מתכת משובחת עם קווים זורמים המתמזגים באופן חלק בצג של המכשיר. מסך הזכוכית מציע הגנה נוספת ומשלים היטב את חוויית הצפייה העשירה של המכשיר. גב המכשיר עשוי במרקם רך המספק נוחות מדהימה ומשפר את השליטה במכשיר ביד אחת. המכשיר מאפשר אחיזה מעולה ועמידות משופרת.

עט מגע ו-S Note למטלות יומיומיות

ביצוע מטלות יומיומיות עם ה- Galaxy Note Edge הינו קל מתמיד. ה-S pen של ה- Galaxy Note Edge שופר וכעת משמש ככלי העיקרי של המשתמש לשימוש יומיומי בהתקן. עט ה-S-Pen החדש מציע חוויית שימוש אותנטית עם אפקט מכחול טבעי המחקה באופן מושלם את תחושת הכתיבה על נייר בעט נובע או עט קליגרפיה. ה-S-Pen גם מלווה בפונקציונאליות Air Command ידידותית למשתמש כמו גם במאפיינים אינטואיטיביים כגון Action Memo, Screen Write, Image Clip ו-Smart Select המאפשרים למשתמשים ליצור ולאסוף תוכן בקלות. תכונת ה-Smart Select החדשה מאפשרת למשתמש ללקט תכנים ממגוון מקורות ולשתף אותם בקלות.

המכשיר יהיה זמין בבישראל החל מהיום במכירה מוקדמת באתר סקיילקס:

http://www.samsungmobile.co.il/

 

והחל מהימים הקרובים ניתן יהיה להשיג ברשת חנויות סמסונג, ובאלמ דיוטי פרי בצבעים :שחור ולבן

 

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות